کد خبر: 05010175475
صنعت و معدنفناوری اطلاعات و ارتباطات

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در دیدار با وزیر صمت: وزارت صمت در توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور نقش مهمی دارد

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در نشست هم اندیشی با وزیر صمت ضمن تأکید بر همکاری با وزارت صمت برای توسعه صنایع و شرکت‌های دانش بنیان، گفت: شعار سال و فرمان مقام‌معظم‌رهبری در خصوص دانش‌بنیان شدن صنایع بزرگ، باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش شاتا، سورنا ستاری افزود: باید به تمام افرادی که ایده و انگیزه دارند، توجه ویژه کرد و نه تنها وزارت صمت، بلکه تمام مردم، بازار و جامعه باید در فرهنگ دانش‌بنیان شدن، نقش ایفا کنند.

وی تصریح کرد: امروز در کشور برای دانش‌بنیان شدن نیاز به همدلی و هم‌صدایی است و باید تمام وزارتخانه‌ها در این زمینه نقش ایفا کرده و همکاری کنند.

ستاری بیان کرد: امروز تفاهم‌های خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم و بسیار امیدواریم و در آینده‌ای نزدیک، سند همکاری تهیه و ارائه شود و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای همکاری با تمام وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت صمت آمادگی کامل دارد.

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها و به صورت ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت در توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری آمادگی دارد به نقش‌آفرینی وزارتخانه‌ها در راستای تحقق اهداف سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، کمک کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا