کد خبر: 16120073244
صنعت و معدن

معاون وزیر صمت: ۱۹۰۰ واحد صنعتی راکد احیا شد

معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای امسال تاکنون با محوریت بخش‌خصوصی، بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی راکد و تعطیل کشور احیا شد.

علی رسولیان در گفت و گو با مهر، در مورد آخرین وضعیت احیای واحدهای راکد، با بیان اینکه تعداد واحدهای راکد همچنان رو به کاهش است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با محوریت بخش‌خصوصی، بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی راکد و تعطیل کشور احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با اشاره به تقاضای بالا برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: با توجه به اینکه تقاضا برای سرمایه گذاری در این حوزه بالاست به دنبال تأمین زیرساخت شرکت‌ها از جمله تأمین آب، برق و گاز هستیم تا ظرفیت این مناطق برای جذب سرمایه گذار توسعه یابد.

رسولیان گفت: البته نکته مهم این است که متقاضیان نیز باید در چارچوب تعهدات و در ظرف مدت زمان قانونی تعیین شده در قرارداد حق بهره‌برداری زمین، نسبت به تکمیل ساخت‌وساز، نصب ماشین‌آلات، دریافت پروانه بهره‌برداری و تولید اقدام کنند.

به گفته وی در صورت عدم ایفای تعهدات، شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به خلع ید طرف قرارداد و بازپس گیری اراضی راکد، اقدام خواهد کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا