کد خبر: 04050193396
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

معرفی شعب برتر در مجمع بانک کارآفرین

هشتمین مجمع پایش عملکرد شعب بانک کارآفرین با معرفی پنج شعبه برتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین؛ دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در هشتمین مجمع پایش عملکرد شعب، در جمع روسای شعب، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک، با اشاره به اینکه حرکت بانک حرفه‌ای تر شده،گفت: در سه ماهه نخست امسال در بخش  سپرده‌ها تغییر ترکیب داشته‌ایم و از نظر کیفی رشد بهتری را شاهد بودیم.

وی افزود:آمارها نشان می‌دهد در بخش درآمدهای کارمزدی رشد خوبی را شاهد بودیم که این نکته حائز اهمیتی است، اما باید تلاش بیشتری را بکار بگیریم و همچنین شرکت های زیر مجموعه بانک نیز می‌بایست در همین مسیر با افزایش درآمد زایی، به چرخه سودآوری بانک در سال جاری بپیوندند.

مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین با اشاره به رشد مصارف اضافه کرد: شک ندارم که رفتار حرفه ای حال حاضر بانک باعث عملکرد مثبت‌تر در آینده خواهد شد و در این مسیر تمام بخش های ستاد و صف، باید در راستای ارزش آفرینی، قدم برداریم.

مدیرعامل بانک کارافرین با اشاره به تمرکز بانک بر حوزه ارز نیز تاکید کرد: روسای شعب می‌بایست به سمت انجام عملیات ارزی پیش بروند و از سوی دیگر بخش فن آوری اطلاعات بانک نیز باید حداقل در دوره ۶ ماه آینده شرایط و فرآیندهای مورد نیاز برای فعالیت‌های ارزی بانک را تکمیل کند، تا زنجیره ارزش خدمات بانک، کامل تر شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا