کد خبر: 130901111381
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

مناسب‌سازی شعب بانک مسکن برای دسترسی آسان معلولان

دکتر عسکری از پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان سازمان بهزیستی از سوی بانک مسکن طی ۸ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن با اشاره به اقدامات این بانک در راستای تسهیل امور خدمات بانکی برای معلولان گرامی گفت: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مهمی که بانک‌ها بر عهده دارند، یاری رساندن به معلولان عزیز و تسهیل امور خدماتی برای آنان و ایجاد فرصت برابر با دیگر افراد است. معلولان نشان داده‌اند کوهی از پشتکار، صبر و استقامت هستند و توانمندی‌های زیادی دارند که باید بسترهای لازم برای شکوفای‌شان فراهم شود.

وی افزود: بانک مسکن سعی کرده است با ایجاد فضای مناسب برای معلولان گرامی امکان دسترسی برابر خدمات و تسهیلات بانکی را برای این عزیزان فراهم کند و در این راه تسهیل در شرایط افتتاح حساب جاری و بهره‌مندی از خدمات بانکی برای نابینایان بدون نیاز به معرفی وکیل معتمد به بانک از جمله این موارد است.

سرپرست بانک مسکن با اشاره به مناسب‌سازی محیط شعب بانک برای مراجعه معلولان اضافه کرد: تاکنون ۲۲۹ شعبه بانک مسکن برای مراجعه معلولان و افراد کم توان مناسب‌سازی شده است که در این راستا از سال ۱۳۹۷ تاکنون اقداماتی همچون اجرای سطح شیب‌دار یا نصب بالابر ویژه در شعب بانک انجام شده است و همچنین با بازسازی یا افتتاح شعب جدید نیز شاخصه‌های محیطی برای دسترس‌پذیر بودن شعب برای معلولان اعمال می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا