کد خبر: 22060046113
روزنامهعصر انقراض (طنز)

منتظر اتفاق‌های میمون‌تر باشید (طنز)

راضیه حسینی

کیهان نوشت: «ارزانی سیمان نخستین وعده وزیر صمت بود که محقق شده و حالا خبر از کنترل قیمت فولاد و کاهش ۳۰ درصدی قیمت جوجه یکروزه در هفته آینده هم به گوش می‌رسد.  این اتفاق میمون و حائز اهمیت در حالی رخ داد که تحول خاصی در شرایط بین‌المللی برای رفع تحریم‌های ظالمانه رخ نداده و ادعاهایی همچون ضرورت پیوستن به FATF برای رفع مشکلات کشور هم به وقوع نپیوسته است.»

دیدید همه چیز به‌ سرعت برق و باد دارد روبه‌راه می‌شود. دیگر چه می‌خواهیم؟ سیمان که جزو مایحتاج ضروری مردم بود و حتی از نان شب واجب‌تر، ارزان شد. حتی فولاد که مدت‌های زیادی بود از سفره و سبد معیشت مردم حذف شده بود، ارزان شد و دوباره سر سفره‌های مردم برگشت. فقط مانده گچ و آجر که اگر آن هم ازان شود دیگر هیچ کم و کسری سر سفره‌ها نخواهد بود. شاید اگر کمی آلومینیوم و میلگرد هم ارزان شود، بد نباشد. این‌طوری دسر بعد از غذا هم جور می‌شود.

از این بهتر هم مگر می‌شود؟ در همین مدت کوتاه، مسئولان جدید، کاری کردند کارستان. تمام مشکلات مردم را با وجود تحریم‌های ظالمانه رفع کردند. از کشورهای خارجی خبر رسیده است که همه انگشت به دهان و متحیر مانده‌اند که «چرا این‌طوری شد؟ سیمان چطور یهو این‌قدر ارزان شد؟ مردم کشور ما بدون هیچ تحریمی سیمان به این ارزونی تو دست‌شون نیست و باید واسه گرفتن سهمیه فولاد روزانه، کلی صف بمونن. مثل این‌که شکست خوردیم.»

پیش خودتان بماند ولی، خبرهای ضد و نقیضی از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که برخی از اروپاییان به دنبال گرفتن ویزای کشور ما هستند و می‌خواهند از این فراوانی نعمت و ارزانی استفاده کنند و چندصباحی را در ناز و نعمت بگذرانند.

هرچند این تازه اول اتفاق‌های میمون است و هنوز کلی خبر ارزانی و فراوانی مانده است. همه چیز قرار است درست شود. حتی شاید بالاخره نفت هم سر سفره‌های مردم بیاید. فعلاً همه ذوق‌‌تان را خرج نکنید و منتظر اتفاق‌های میمون‌تر از این‌ها باشید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا