کد خبر: 060303160788
اقتصادبازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن۳۱ سال با آگروفود:

مهم ترین نمایشگاه صنایع غذایی خاورمیانه برگزار می شود

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود، از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ایران آگروفود که به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد بین المللی در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در منطقه خاورمیانه شناخته می شود، فرصتی منحصر به فرد برای فعالان این حوزه به منظور تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری ها و برقراری ارتباطات تجاری با مشتریان و شرکای جدید فراهم می کند.

یکی از اهداف اصلی نمایشگاه ایران آگروفود، فراهم کردن بستری مناسب برای تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری ها و برقراری ارتباطات تجاری بین فعالان این حوزه است.

در این نمایشگاه، طیف گسترده ای از محصولات و خدمات از جمله ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، صنایع تبدیلی و بسته بندی مواد غذایی، نهاده های کشاورزی و دامی، محصولات کشاورزی و باغی، صنایع تبدیلی و بسته بندی مواد غذایی، صنایع وابسته به کشاورزی و… به نمایش گذاشته می شود.

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان بالقوه، ایجاد فرصت های جدید برای بازاریابی و فروش، برقراری ارتباط با شرکای تجاری جدید، آشنایی با جدیدترین محصولات، خدمات و فناوری های روز دنیا، ارتقا برند و تصویر شرکت و… از جمله اهداف مهم برگزاری این رویداد عنوان شده است.

منبع: تیترکوتاه

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا