کد خبر: 040303160524
دسته‌بندی نشده

موکب شهدای پتروشیمی شیراز: یادمان عشق و ایثار، تجلی‌گر همدلی و خدمت بی‌منت

«پتروشیمی شیراز با برپایی موکب شهدای پتروشیمی شیراز، بار دیگر تعهد خود به پاسداشت ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت،خدمات بی‌منت این شرکت به مردم در موکب ؛ تجلی‌گر مسئولیت اجتماعی این شرکت بود»

موکب شهدای پتروشیمی شیراز که در پی سانحه غم‌انگیز بالگرد حامل خادم الرضا (ع) شهید خدمت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشور و یارانشان برپا شده بود، با استقبال گسترده مردم و زائران روبرو شد و به عنوان بزرگترین و پرمراجعه‌ترین موکب در شهر شیراز و مرودشت شناخته شد.

این موکب که به همت و دستور مهندس حیدرنیا، مدیرعامل پتروشیمی شیراز و با هماهنگی سایر ارگان‌ها و نهادها دایر شده بود، از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه پذیرای خیل عظیمی از سوگواران و ارادتمندان به شهدای والامقام این حادثه بود.

حضور مداحان اهل بیت، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، برپایی مجالس عزاداری، پخش نغمات مذهبی و ارائه خدمات پذیرایی، فضایی معنوی و آکنده از عشق و ایثار را در این موکب رقم زده بود.
علاوه بر این، در اقدامی ابتکاری، مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در تهران و مشهد الرضا (ع) به صورت زنده از طریق تی وال در این موکب پخش شد که مورد استقبال و توجه ویژه حاضرین قرار گرفت.

این اقدام ارزشمند پتروشیمی شیراز، که در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آنان صورت گرفته بود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و بار دیگر روحیه ایثار و فداکاری و عشق مردم ایران به خادمان مخلص اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشت.

برپایی موکب شهدای پتروشیمی شیراز، نمادی از تعهد و مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال جامعه بود و نشان داد که پتروشیمی شیراز همواره در کنار مردم، بویژه در غم‌ها و شادی‌ها، حضور دارد.

بدون شک، این اقدام خداپسندانه و مردم‌دار پتروشیمی شیراز، در اذهان مردم شیراز و زائرین این شهر ماندگار خواهد شد و به عنوان برگ زرینی در تاریخ این شرکت به ثبت خواهد رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا