کد خبر: 14109910570
اخبار شرکت ها

مکتب حاج قاسم؛ جلوه زیبای وحدت شیعه و سنی

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مراسمی در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برگزارشد.

در آیین افتتاحیه این مراسم معنوی امرایی ضمن خیرمقدم به میهمانان عنوان کرد: برگزاری این مراسم در اولین سالگرد شهادتش با هدف تکریم و تعظیم این شهید و شهدای همراه ایشان برگزار شد. سردار دلها، الگویی بی نظیر و جلوه وحدت و انسجام در عرصه مقاومت بود و از خصوصیات بارز آن شهید ، تواضع، شجاعت و ولایت مداری بود. وی با اشاره به تولید مستمر و کیفی در سال جهش تولید توسط سربازان جبهه اقتصادی در فولاد سنگان گفت: یکی از الزامات تولید و اشتغال، امنیت پایدار است و شهادت قاسم سلیمانی ها در این راه، ضامن آسایش و آرامش مردم کشور عزیزمان در جای جای این مرز پرگهر است.

حجت الاسلام والمسلمین برزگر نژاد (امام جمعه شهرستان خواف) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت مرد میدان انقلاب، حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به مقام والای شهیدان انقلاب گفت:

 ماندن در کنار ولایت و مردن در این راه ، رمز ماندگاریست و این نشان جاودانگی حاج قاسم  است. وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که عنوان داشتند: قاتل او احساس امنیت نکند و ما به موقع و در زمان مناسب انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت گفت : سلیمانی منادی وحدت بود و در میادین مبارزه شانه به شانه برادران دینی جهاد میکرد و می جنگید. وی با اشاره به ترس دشمنان از آن شهید والامقام و نحوه شهادتش گفت: شهادت سردار، پویایی دینی، علمی و بصیرت ولایی را به دنیا عرضه کرد و آرمان قاسم سلیمانی همچنان زنده و پویاست .

امام جمعه شهرستان خواف افزودند: عملکرد شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، از برکات انقلاب در این منطقه است و برگزاری مراسم یادبود این شهدای گرانقدر در راستای پاسداشت  حرمت شهیدان در این راه بوده و جهادگران صنعتی در سنگر ولایت ،بایستی همچون قاسم سلیمانی به رهبر فرزانه خویش اقتدا  کنند.

حجت الاسلام برزگرنژاد افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، باید با جدیت کامل در زمینه صنعت و معدن تلاش نمود و انشالله، همت شما سربازان سلیمانی در تاریخ ماندگار خواهد شد.

در ادامه این مراسم، سنجرانی (فرماندار) نیز ضمن خداقوت به والاهمتان عرصه اقتصادی در فولاد سنگان گفت: سلیمانی محور وحدت درجهان اسلام بود و تلاش و جان فشانی های این عزیزان مانع از ناامنی ها در مرزهای شرقی و جنوب شرقی بود. انشالله با الگوبرداری از مکتب شهید سلیمانی، علی رغم مشکلات در شهرستان با وحدت و روحیه ی همدلی و جهادی در اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برخواهیم داشت تا شاهد توسعه ای همه جانبه در منطقه باشیم.

وی با اشاره به اقدامات فولاد سنگان در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی در منطقه گفت: کارنامه عملکردی شرکت فولاد سنگان در این حوزه بسیار درخشان است و افزود: انشالله با همت جهادی مدیران فولاد سنگان شاهد اشتغال زایی در این منطقه از کشورباشیم و پیشرفت های حاصله در این منطقه نشان از ادامه دادن مکتب شهید سلیمانی در شهرستان خواف دارد.

مولوی احراری ( امام جمعه اهل سنت شهرستان خواف) نیز ضمن عرض تسلیت، از اقدام ارزشمند شرکت فولاد سنگان در برگزاری اولین یادبود سردار سلیمانی تقدیر و تشکر نمود و گفت: شهادت هنر مردان خداست وگاهی، انسان هایی بلند مرتبه از چنان جایگاه رفیع روحی و معنوی برخوردارند که خداوند خودش خریدار جانشان است و با جان فشانی این عزیزان ، نه تنها راه و هدفشان گم نمیشود بلکه هزاران حاج قاسم و ملتی دانشمند همچون دکتر فخری زاده از دل مردم بیرون خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، در اولین سالگرد یادبود شهادت حاج قاسم سلیمانی در شرکت فولاد سنگان ، تلالو زیبای وحدت و برادری را در شرقی ترین نقطه مرزی از کشور عزیزمان ایران مشاهده نمودیم.

دراین مراسم که با حضور کارکنان فولاد سنگان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، جمعی از مسئولین شهرستان خواف نیز حضور داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا