کد خبر: 080802141821
ورزش

میرزا زاده: وزیر ورزش برنامه خوبی برای کشتی دارد

فرنگی کار تیم ملی کشورمان درخصوص آخرین وضعیت این رشته المپیکی صحبت کرد.

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: تمرینات شخصی‌ام را دنبال می‌کنم و به تازگی هم اردوهای تیم ملی آغاز شده است.

در مورد مسابقاتی که باید شرکت کنیم منتظر تصمیم کادر فنی هستیم و باید ببینیم چه برنامه‌ای در نظر دارند. امیدوارم بتوانم در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم بهترین نتیجه را به دست بیاورم و با مدال‌های خوش رنگ دل مردم را شاد کنم.

وی در مورد پرداخت پاداش مسابقات جهانی بلگراد هم گفت: فدراسیون کشتی قول‌هایی به ما قبل از اعزام به مسابقات جهانی داده بود که به آن عمل کرد و پاداش و جوایز ما طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان پرداخت شد.

از این بابت از فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر تشکر می‌کنم. فدراسیون کشتی در این مدت تلاش کرده است با تجهیز زیرساختها و پرداخت به موقع پاداش‌ها کشتی گیر دغدغه زیادی برای حضور در مسابقات نداشته باشند.

فرنگی کار تیم ملی کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: از کیومرث هاشمی هم ممنونیم که در همان روزهای نخستی که به وزارت ورزش آمدند پاداش‌های عقب مانده ما را پرداخت کردند. البته آقای هاشمی برنامه  خوبی هم برای کشتی دارند.

دارنده مدال طلای جهان در پایان گفت: پیشکسوتان کشتی گنجینه این رشته هستند. از حضور آنها در مراسم تجلیل بسیار خوشحال شدیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشند چرا که ما به عنوان ورزشکار جوان نیازمند استفاده از تجربیات این عزیزان هستیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا