کد خبر: 300503170437
جامعه و فرهنگ

ناحیه ۶ منطقه ۴ رصد هفتگی را به خود اختصاص داد

در بازدیدهای هفتگی شهردار منطقه ۴ که هر هفته در نواحی ۹ گانه انجام می شود، این هفته نوبت به ناحیه ۶ رسید و وضعیت آن رصد و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این بازدید که با حضور “علی اصغر کمالی زاده” شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۶ برگزار شد، شهردار منطقه ۴ وضعیت ناحیه، مطالبات، درخواست ها و تعامل با شهروندان را از نزدیک مشاهده و رصد کرد.

کمالی زاده با اشاره به رصد محلات کم برخوردار منطقه از جمله ناحیه ۶ گفت: رسیدگی به محلات بیست گانه منطقه از وظایف اصلی ماست اما از بین این محله ها، محلات کم برخوردار منطقه وظیفه ای دوچندان را بر شانه های ما نهاده که پاسخگویی به مطالبات شهروندان این محلات همواره در صدر اولویت های ما بوده و هست.

شهردار منطقه ۴ در این بازدید بر مسایل مختلف نگهداشت شهر از جمله فضاهای سبز شهری، تردد آسان و بی خطر در معابر، نظافت شهر، جانوران موذی، سگ های ولگرد، پاکیزگی مخازن زباله، آسفالت معابر، المان های ترافیکی و شهری، وضعیت نورپردازی معابر، مبارزه با عوامل غیرمجاز جمع آوری پسماند، پیگیری وضعیت درآمدی ناحیه، پاسخگویی سریع به سامانه ۱۳۷ و … تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

کمالی زاده گفت: در بازدیدهای دوره ای که از نواحی ۹ گانه انجام می شود، رضایت مردمی بیش از پیش دیده می شود و این انگیزه ای برای خدمت رسانی بیشتر با کیفیت مطلوب تر خواهد بود.

گفتنی است پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر و دستورات لازم توسط مدیریت شهری منطقه صادر شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا