کد خبر: 070402131225
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ناواکو روی ریل جدید/ علی مددی مدیرعامل ناواکو شد

شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با معرفی مدیرعامل و اعضای هیات عامل جدید مهیای ایفای نقش خود در جهت طرح تحول دیجیتال بانک مسکن می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ آیین نکوداشت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، جمعی از اعضای هیات مدیره بانک و سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی و در محل سالن جلسات ساختمان سعادت‌آباد شرکت ناواکو برگزار شد.

 

در این گردهمایی علی مددی به‌عنوان مدیرعامل و حمید کردبچه به‌عنوان رییس هیات مدیره و عبدالرضا شاکری عضو هیات مدیره، معرفی و از خدمات سیامک خاوری و غلامرضا داداشزاده به عنوان مدیر عامل و هیات مدیره سابق تقدیر و تجلیل شد.

دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن با تاکید بر جایگاه شرکت ناواکو گفت: شرکت ناواکو تنها بازوی اجرایی بانک مسکن در حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون خدمات ارزنده‌ای داشته و همه نیروی خود را صرف پیشبرد امور بانک مسکن کرده که ازاین‌رو جا دارد از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک که تا امروز کوشیده‌اند تقدیر و تشکر کنم.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: شرکت ناواکو تجربیات ارزنده و نقاط قوت بسیاری دارد که این تجارب باید به آینده نیز منتقل شده و نقاط قوت حفظ شوند.

وی در ادامه درباره روند این شرکت درگذشته و اهداف آن در آینده تصریح کرد: برخی از روند‌ها باید مورد بازبینی و اصلاح قرار بگیرند، امروز شرکت ناواکو باید در حوزه نیروی انسانی با زبده‌ترین نیروها تجهیز و در حوزه فناوری نگه داشت اطلاعات با به‌روزترین فناوری‌ها روزآمد شود.

عسکری در ادامه به کار ویژه‌های مدیرعامل و هیات مدیره جدید پرداخت و خاطرنشان کرد: شرکت ناواکو در حوزه خدمات پرداخت، ظرفیت‌سازی در حوزه تامین دستگاه‌های کارت‌خوان و هم‌چنین ارایه خدمات به شعب باید جایگاه اصلی خود را در نظام بانکی و ITS به دست آورد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تاکید بر حفظ نقاط قوت و تجربیات گذشته و هم‌چنین روزآمد کردن دانش و تجهیزات در دوره جدید؛ ما امیدواریم شرکت ناواکو در ارایه سرویس‎های نوین بانکی و پرداختی و طرح تحول دیجیتال نیازهای مبرم بانک مسکن را تامین کند.

در ادامه این نشست مزدک علی مددی و حمید کردبچه درباره برنامه‌ها و سیاست‌هایی که برای آینده شرکت ناواکو در نظر دارند صحبت کردند.

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا