کد خبر: 1809998035
بازار

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو: مردم از خرید خودرو می‌ترسند / قیمت پراید ۱۱۰ میلیون تومان

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: قیمت خودرو نسبت به قبل از محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی تغییر چندانی نداشته است؛ فعلا مردم از خرید خودرو می‌ترسند چرا که با افت قیمت دلار قیمت خودروها هم در حال ارزان شدن است.

به گزارش تجارت‌نیوز، به گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، قیمت خودرو نسبت به قبل از محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی تغییر چندانی نداشته است؛ فعلا مردم از خرید خودرو می‌ترسند چرا که با افت قیمت دلار قیمت خودروها هم در حال ارزان شدن است.

قیمت دلار امروز در بازار آزاد با افت ۲۵۰ تومانی به قیمت ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. فعالان بازار خودرو معتقدند با کاهش قیمت دلار روند قیمت خودرو افت دارد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو معتقد است: دوباره تعداد فروشندگان خودرو در بازار زیاد شد اما عملا خرید و فروشی نمی‌شود؛ هر چند که در بازار فروشنده خودرو زیاد است اما خریدار نیست.

نعمت الله کاشانی نسب درباره وضعیت خرید و فروش پراید و پژو ۲۰۶ به تجارت‌نیوز گفت: ظرف سه روز اخیر نمایشگاه‌داران خودرویی نفروختند که بخواهند قیمت رسمی این دو مدل خودرو را اعلام کنند. فعلا قیمت پراید حدود ۱۱۰ میلیون تومان است.

این گزارش نشان می‌دهد برخی افراد فروشنده پراید و پژو ۲۰۶ در بازار هستند اما عملا تقاضایی برای خرید آن وجود ندارد. فعالان بازار خودرو می‌گویند ظرف ۱۷ روز گذشته معامله‌ای در بازار خودرو انجام نشده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا