کد خبر: 10110067473
اخبار شرکت هابانک و بیمه

نحوه اعطای تسهیلات بدون ضامن به شعب پست‌بانک ابلاغ شد

مدیرعامل پست‌بانک از ابلاغ نحوه اعطای تسهیلات خرد بدون نیاز به ضامن به مشمولانی که واریز حقوقشان در پست‌بانک صورت می‌گیرد، در تمامی شعب این بانک خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، بهزاد شیری با بیان مطلب فوق و با یادآوری نامه مورخ ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص تسهیل پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن اظهارکرد: اعطای تسهیلات به مشمولان طرح مذکور بر اساس اعتبارسنجی مشتری در قالب کارت اعتباری مرابحه به شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی دولتی شامل(وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و…) و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که واریز حقوقشان در پست‌بانک صورت می‌پذیرد، در بستر این بانک اجرایی شده است.

شیری افزود: مشمولان یادشده باید دارای رتبه اعتباری A، B و یا C براساس استعلام سامانه اعتبارسنجی باشند که این تسهیلات در خصوص شاغلان دستگاه‌های اجرایی دولتی شامل؛ وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی از ۵٠ تا ١٠٠میلیون تومان بدون ضامن، با نامه کسر از حقوق تعیین‌شده است.

مدیرعامل بانک تصریح کرد: امکان دریافت تسهیلات با شرایط یادشده برای سایر شرکت‌های بخش خصوصی دارای رتبه اعتباری c نیز با اخذ یک ضامن معتبر فراهم شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا