کد خبر: 160302129150
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

نخستین گام در خدمات فرودگاهی کیش؛ ۱۰ پل تلسکوپی فرودگاهی کیش با «بیمه حافظ» ایمن تر شد

شرکت بیمه حافظ برای نخستین بار پل های تلسکوپی فرودگاهی (PBB) تحت نظارت شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های این جزیره را بیمه مسئولیت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، پل های تلسکوپی فرودگاهی برای اولین بار در ترمینال جدید جزیره کیش در حال بهره برداری است که شرکت بیمه حافظ بیمه مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

در راستای حفظ جان و مال مسافران و همچنین صدمات احتمالی در حین استفاده از پل های مذکور، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش اقدام به دریافت بیمه مسئولیت برای ۱۰ دستگاه پل تلسکوپی فرودگاهی مورد استفاده در ترمینال جدید فرودگاه کیش کرد.

بر اساس این بیمه مسئولیت، خسارت جانی و مالی اشخاص ثالث (استفاده کنندگان از پل تلسکوپی) تحت پوشش قرار گرفت.

خسارت مالی ناشی از صدمات وارده تا سقف ۲۰ میلیارد تومان و خسارت جانی، فوت، نقص عضو و … تا سقف ۶۰ میلیارد تومان و هزینه پزشکی تا سقف ۲۵ میلیارد تومان تحت پوشش شرکت بیمه حافظ می باشد.

لازم به ذکر است، PBB مخفف Passenger Boarding Bridge به معنای پل انتقال مسافربه هواپیما می باشد. هدف اصلی از ساخت و نصب پل های انتقال مسافر، ارتباط بین ترمینال و هواپیما به منظور سهولت در جابه جایی مسافر و کادر پرواز با سرعت و ایمنی بالا (از ترمینال به هواپیما و بالعکس) است که در فرودگاه های بزرگ دنیا استفاده می شود و برای اولین بار در ترمینال جدید فرودگاه کیش در حال بهره برداری است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا