کد خبر: 05110066895
اخبار شرکت هابانک و بیمه

نشست مشترک قائم‌مقام سازمان صدا و سیما با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران

جلسه مشترک قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران با دبیرکل و هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران با بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی همکاری و اجرای برنامه‌های مشترک به منظور توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه و آشنایی هرچه بیشتر آحاد مختلف جامعه با خدمات گسترده موسسات بیمه و فرآیندهای بهره‌مندی از پوشش‌های مختلف بیمه، نقش موثری در آرامش و اطمینان خاطر مردم به انجام فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی که با استفاده بهینه از پوشش‌های بیمه‌ای در محل سازمان صدا و سیمای ج.ا.ایران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران، در این نشست ابتدا سیدمحمدکریمی،دبیرکل سندیکای بیمه‌گران به ضریب نفوذ بیمه و پایین بودن این ضریب در ایران نسبت به سایر کشورها اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه، دستیابی به عدد هدف ضریب نفوذ بیمه در این برنامه مستلزم همکاری میان دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله سازمان صدا و سیما است تا فرهنگ عمومی استفاده از بیمه ارتقاء و مردم از مزایا و فواید پوشش بیمه‌ای به خوبی آگاه و بهره‌مند شوند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران افزود: در دنیا ۱۱۵رشته بیمه‌ای وجود دارد که خدمات مختلفی را به بیمه‌گزاران ارائه می‌دهند، اما در ایران این خدمات متاسفانه محدود بوده و در چند رشته خلاصه شده است.

در ادامه بهاری‌فر، مدیرعامل بیمه ما، هادی مدیرعامل بیمه باران و کشاورز مدیرعامل بیمه دی در مورد لزوم توجه به فرهنگ‌سازی و استفاده مردم از خدمات بیمه‌ای حوزه کاری صنعت بیمه توضیحاتی دادند و خواستار همکاری و مساعدت سازمان صدا و سیما در این خصوص برای ارتقاء اطلاعات بیمه‌ای عموم مردم شدند.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ضمن تاکید بر همکاری مشترک فی مابین سازمان صدا و سیما و شرکت‌های بیمه برای فرهنگ‌سازی در زمینه ارتقاء آگاهی مردم و استفاده از خدمات مختلف بیمه توضیحاتی ارائه فرمودند.

او ادامه داد: برای جریان‌سازی رسانه‌ای در توجه و اطلاعات بیمه‌ای مردم آماده هستیم و در این میان شرکت‌های بیمه هم لازم است اقدامات موثر و مناسبی انجام دهند تا ذهنیت مطلوبی از عملکرد شرکت‌های بیمه ایجاد شود و همچنین در شیوه پرداختن به موضوع فرهنگ‌سازی و ارائه مباحث کارشناسی با سازمان صدا و سیما همکاری مناسبی داشته باشند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا