کد خبر: 280103156302
اخبار شرکت ها

نصب و راه اندازی یک دستگاه توربین زاریا در تاسیسات ذخیره سازی سراجه

با هدف پایداری سیستم تزریق گاز در تاسیسات تقویت فشار گاز سراجه یک دستگاه توربین زاریا از منطقه هفت عملیات انتقال گاز به مجتمع ذخیره سازی گاز سراجه منتقل گردید.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی منطقه سه عملیات انتقال گاز، مهدی زارع مدیر منطقه سه خبر داد: با توجه به فرا رسیدن فصل های گرم سال و اهمیت فراوان ذخیره سازی گاز و همچنین کاهش میزان انتقال گاز در این فصل ها ، یک دستگاه توربین زاریا از منطقه هفت عملیات انتقال گاز به منظور پایداری شبکه انتقال گاز کشور به تاسیسات ذخیره سازی سراجه انتقال پیدا کرد و پس از عملیات نصب ، هم محوری و تستهای لازم توربین راه اندازی گردید.

وی افزود : این عملیات توسط متخصصین واحد تعمیرات اساسی و اضطراری منطقه و با مشارکت پرسنل مجتمع ذخیره سازی سراجه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرفت.

زارع اظهارکرد : همگام با برنامه تعمیرات اساسی منطقه سه عملیات انتقال گاز تعمیرات یک دستگاه کمپرسور گاز HP و LP که از تاسیسات منحصر به فرد موجود در شرکت انتقال گاز و در تاسیسات ذخیره سازی سراجه موجود بوده است ، توسط متخصصین واحد تعمیرات اساسی به اتمام رسید .
زارع در پایان خاطرنشان کرد : امسال نیز همچون سالهای گذشته برنامه تعمیرات اساسی و بازرسی فنی تاسیسات تقویت فشار گاز منطقه سه توسط تیم های تعمیرات اساسی، بازرسی فنی و تعمیرات ایستگاه ها در حال انجام می باشد و امیدواریم امسال نیز تعمیرات اساسی تاسیسات تقویت فشار گاز منطقه که همانند قلب تپنده ی شرکت انتقال گاز می باشند ، تا پایان فصل گرم سال و قبل از شروع سرما به پایان برسد و این تاسیسات با قدرت به کار خود ادامه دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا