کد خبر: 050303160653
جامعه و فرهنگ

نصب ۶۰۰ قطعه تجهیزات ایمنی ترافیک در بزرگراه‌های منطقه ۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: با هدف ارتقای ایمنی تردد در شبکه بزرگراهی نصب و مرمت تجهیزات ایمنی ترافیک انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲،محمد حسین کریمی گفت: مدیریت شهری با هدف تأمین ایمنی شهروندان و به حداقل رساندن حوادث رانندگی، اقدام به نصب و مرمت تجهیزات حوزه ایمنی ترافیک در شریان‌های اصلی و بزرگراهی کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات صورت‌گرفته و بازدیدهای میدانی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک، نقاط ورودی و خروجی بزرگراهی که نیاز به نصب و یا مرمت تجهیزات ایمنی داشته شناسایی شده است اظهار کرد: در همین راستا ۶۰۰ قطعه تجهیزات ایمنی شامل ۱۳۵ عدد استوانه ایمنی و ۱۵ عدد کاشن تانک و ۴۵۰ عدد تابلو خطرنما نصب شد.

معاون شهردار منطقه۲ گفت: این اقدامات ترافیکی در ۶ محور بزرگراهی منطقه شامل بزرگراههای شهید همت، یادگار امام(ره)، حکیم، هاشمی رفسنجانی ، شهید چمران و شیخ فضل اله نوری اجرا شد

وی همچنین در ادامه از شروع به کار و آغاز نوسازی حفاظهای طولی فلزی معابر بزرگراهی سطح منطقه خبر داد و اذعان داشت :در این طرح ۲۰ کیلومتر از حفاظهای طولی فلزی فرسوده معابر بزرکراهی منطقه نوسازی می شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا