کد خبر: 06040188764
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

نقشه راه بیمه سرمد تشریح شد

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: برای تحقق نقشه راه و چشم‌انداز سرمد، راهی جز سودآوری پایدار نداریم و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره‌وری قابل تحقق است.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی در مراسم پایانی نشست سراسری مدیران و روسای شعب سرمد در مشهد مقدس که با حضور روسای شعب سراسر کشور و نمایندگان منتخب این شرکت برگزار شد، از تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه این شرکت خبر داد و گفت: سرمد برای انجام ماموریت خود، راهی جز سودآوری پایدار ندارد و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره‌وری قابل تحقق است.

وی افزود: رشد درآمد از طریق گسترش دایره بیمه‌گذاران و خلق منابع جدید درآمدی و بهره‌وری از طریق افزایش بازده سرمایه‌گذاری و بهبود ساختار هزینه محقق می‌شود و در نهایت رضایتمندی مشتری را به دنبال دارد.

رشنوادی با بیان اینکه نظام پیشنهادات به‌زوی به شعب بیمه سرمد در سراسر کشور ابلاغ می‌شود، خاطر نشان کرد: با اجرای نقشه راهبردی سرمد و تقویت سه بخش سرمایه سازمانی، سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی، باید عقب افتادگی سال‌های گذشته را نیز جبران کنیم.

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: تقویت سرمایه انسانی شرکت در گرو ارتقای سه مولفه حرفه‌ای‌گری، برنامه‌محوری و نوآوری است.

وی افزود: سرمد در سال ۱۴۰۱ راهبردهای مشخصی دارد که یکی از آنها اصلاح ساختارهای مالی و ساماندهی اموال و دارایی‌ها است و در این راستا باید با تمام توان پرتفوی‌های موجود حفظ شده و افزایش یابند، شبکه فروش تقویت شود و خرده‌فروشی افزایش پیدا کند تا بنای این شرکت مستحکم شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا