کد خبر: 24120074711
اخبار شرکت ها

نماد معاملاتی «تفارس» در تابلوی زرد بازار پایه درج شد

شرکت تامین سرمایه خلیج فارس به عنوان دویست و شصت و نهمین نماد معاملاتی در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ با نماد «تفارس»در فهرست اوراق بهادر بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت تامین سرمایه خلیج فارس به عنوان اولین تامین سرمایه صنعتی ایران در روز هشتم آبان ۱۴۰۰ که پذیره‌نویسی آن با نماد تفارس انجام و با استقبال قابل توجه فعالین بازار سرمایه روبرو شد، علاوه بر تامین مالی پروژه های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از طریق بازار سرمایه آماده ارائه خدمات به سایر صنایع نیز می باشد.

وی افزود: شرکت‌های تامین سرمایه، به عنوان واسطه بین ناشر اوراق بهادار و عامه سرمایه‌گذاران، می‌توانند خدمات مشاوره عرضه، پذیره‌نویسی، تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی را در فرایند انتشار انواع اوراق بهادار ارائه نمایند.

عشقی نژاد اعلام کرد شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با ارائه خدمات مدیریت دارایی شامل ” تاسیس و مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری” و ” سبدگردانی” امکان دسترسی عموم سرمایه‌گذاران با درجات مختلف ریسک پذیری را به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه فراهم می آورد.

قابل ذکر است شرکت تامین سرمایه خلیج فارس یکی از شرکت های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم موفق به دریافت مجوز از شورای عالی بورس گردید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا