کد خبر: 15050195161
اقتصادراه و مسکنصنعت و معدن

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۱ بیست و دومین دوره

بیست و دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان از ۲۱ لغایت ۲۴ مردادماه ۱۴۰۱، در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، بزرگراه چمران، برگزار می‌شود.

آیرومارت، در این نمایشگاه یک شعبه‌ و غرفه‌ی فراموش‌ نشدنی دارد که می‌تواند کسب‌وکار شما را دگرگون کند. از این نمایشگاه، یعنی نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، به عنوان یک گردهمایی حرفه‌ای و منطقه‌ای یاد می‌شود که تمام برند‌های برتر حوزه ساختمان را یکجا گرد هم می‌آورد.

این نمایشگاه بین‌المللی است و فرصت خوبی را در اختیار همه ما می‌گذارد تا برای توسعه همکاری‌ها در حوزه بین‌الملل و منطقه خلیج‌فارس همکاری کنند.

آیرومارت ارائه دهنده‌ بهترین آهن‌آلات و محصولاتِ حوزه فولاد، در این رویداد حرفه‌ای این بار حضوری همه‌جانبه‌ دارد. شما ضمن بازدید از غرفه‌ی آیرومارت، که به تنهایی ارزش بازدید را قطعا دارد، از کم‌وکیف خدمات و محصولات این مجموعه اطلاع پیدا می‌کنید.

این نمایشگاه مهم‌ترین اتفاق بین‌المللی در حوزه عمران و معماری ایران است که هر سال در تهران برگزار می‌شود. در غرفه آیرومارت، سالن خلیج فارس، غرفه ۱۰۴۶، درباره کار و شرایط نوین و مدرن خرید آهن‌آلات و محصولات حوزه فولاد صحبت خواهد شد.

طرح‌های فروش ویژه آیرومارت در بیست و دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان

آیرومارت در این دوره از نمایشگاه به طور اختصاصی به شما طرح‌های جدیدی را عرضه می‌کند. این طرح‌ها عبارتند از:

  • طرح فروش اعتبار اسنادی (LC)؛
  • طرح فروش چکی.

طرح فروش اعتباری ال سی یا همان امکان خرید‌و‌فروش اسنادی یکی از محبوب‌ترین روش‌های فروش شرایطی آهن در مجموعه آیرومارت به‌شمار می‌رود. شما در این روش به‌واسطه‌ی یک بانک طرف قرارداد می‌توانید تضمین دریافت محموله‌ی خود را در زمان و با کیفیت مورد نظر منعقد کنید.

دومین طرحی که باید از آن دراینجا صحبت کرد فروش چکی آیرومارت است. در این ورش اعتباری خرید آهن آلات، در مواقعی که به زمان نه‌چندان بلندی احتیاج دارید تا آهن‌آلات بخرید و پرداخت را انجام دهید، می‌توانید با ارائه یک فقره چک مدت‌دار، خرید خود را به‌انجام برسانید.

آیرومارت

محصولات قابل ارائه توسط آیرومارت

سبد محصولات آیرومارت در حوزه فولاد و آهن‌آلات و استیل تکمیل است و شما می‌توانید تمامی انواع آهن آلاتی که نیاز دارید را با بهترین کیفیت و قیمت، تنوع سایز، ابعاد، وزن، برند، طرح و … خریداری کنید.

ازجمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انواع ورق های فلزی (ورق گرم و سرد، گالوانیزه، رنگی، اسیدشویی، عرشه فولادی، شیروانی، ضدسایش، آجدار، ورق تسمه، برش خورده و … )
  2. انواع میلگرد آجدار، ساده و کلاف در سایزها و برندهای مختلف
  3. تیرآهن و هاش سبک و سنگین
  4. پروفیل (مبلی، پروفیل زد، پروفیل صنعتی و ساختمانی و … )
  5. انواع لوله درزدار و بدون درز (لوله آب، گاز، اسپیرال، گالوانیزه، داربستی، جدارچاه، لوله صنعتی، مبلی و …)
  6. نبشی، ناودانی و سپری
  7. انواع اتصالات
  8. پالت فلزی در انواع مختلف باکس پالت، پالت سردخانه، خودرو، پالت مسطح و …
  9. انواع سیم بکسل و گریتینگ فلزی
  10. تمامی محصولات استیل (انواع ورق مات، خشدار، براق در تمامی گریدها، لوله استیل، پروفیل، نبشی، ناودانی، میلگرد و … )

تمامی این محصولات و همه آنچه که ممکن است نیاز داشته باشید تا از بازار آهن خریداری کنید، به صورت خیلی راحت و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به صورت آنلاین از وبسایت آیرومارت به نشانی iromart.com تهیه کنید.

چرا همراهان آیرومارت همیشه یک قدم پیش‌ترند

کارشناسان آیرومارت از میان بهترین متخصصین و فعالان حوزه معاملات فولاد گرد هم آمدند. این مجموعه با تکیه بر تجربه و تخصص این کارشناسان، همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان خود داشته و در دسته تامین‌کنندگان معتبر بازار آهن آنلاین و سنتی قرار دارد.

آیرومارت

تحلیل‌های لحظه‌به‌لحظه بازار آهن با آیرومارت

در صفحات مجازی آیرومارت مثل کانال تلگرام و اینستاگرام، می‌توانید از جدیدترین تحلیل‌های بازار مطلع شوید. اطلاع از همه چیز از شرایط خرید و فروش بهترین گریتینگ فلزی تا قیمت میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان تنها با دنبال کردن صفحات آیرومارت در شبکه‌های مجازی میسر می‌شود.

دلایل دنبال کردن صفحات مجازی آیرومارت شامل موارد زیر می‌شود:

  • افزایش دانش و در نتیجه سودآوری و رشد صنایع و صنعتگران ساختمانی؛
  • حمایت از فعالیت‌های فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی؛
  • معرفی روش‌ها و تجهیزات روز صنعت ساختمان؛
  • شناسایی همکاران برای فرصت‌های شغلی جدید برای فروش محصولات و خدمات؛
  • ارزیابی تقاضا در حوزه محصولات فولاد؛
  • ارزیابی و بررسی شرایط برای صادرات و بازاریابی محصولات فولادی از طریق آیرومارت.

خدمات انبار داری آیرومارت در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

آیرومارت با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین انبارهای بازار آهن تهران می‌تواند در مقیاس کشوری به شما خدمات انبارداری ارائه کند. امروز بخرید، با قیمت امروز و هر زمان که خواستید تحویل بگیرید.

اگر می‌خواهید تا به جمع دوستان آیرومارت بپیوندید، تنها با یک تماس کوتاه به شماره ۰۲۱۴۵۳۰۶ یا پیام آنلاین از مسیر وبسایت این مجموعه، می‌توانید به زنجیره اعتماد و خدمات آیرومات بپیوندید.

سخن پایانی

با بیش از ۳۵ سال تجربه؛ آیرومارت فعالیت خود را هر روز در بازار آهن آلات گسترش می‌دهد آن هم به مدد سرمایه انسانی متخصص در حوزه فروش مقاطع فولادی و استیل. آیرومارت، ضمن اشراف همه‌جانبه به شرایط ویژه‌ی اقتصاد ایران، شما را در رسیدن به اهداف عمرانی‌تان یاری می‌دهد.

نمایشگاه صنعت ساختمان که با حضور برجسته‌ترین برند‌های حوزه عمران و معماری برپا شده است، مقدم تک‌تک‌ شما علاقه‌مندان و متخصصین را گرامی‌ می‌دارد. از ۹ صبح تا چهار عصر می‌توانید در این رویداد ویژه و بین‌المللی شرکت کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا