کد خبر: 210502135081
اخبار شرکت ها

نمایشگاه تخصصی معدن در زنجان برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی خدمات و تجهیزات وابسته ازر روز سه شنبه ۲۴مرداد ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار می شود.

محمود بندرچی، مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن؛ مجری برگزاری این نمایشگاه تخصصی گفت: استان زنجان قطب معدنی شمالغرب کشور است و برگزاری نمایشگاه های تخصصی معدنی در این استان از اهمیت بالایی برخوردارست.

بندرچی با اشاره به اینکه بیشتر عناصر معدنی در این استان وجود دارد، تاکید کرد که این استان قابلیت تبدیل شدن به قطب معدنی کشور را دارد. او توضیح داد: زنجان، یکی از قطب های اصلی فرآوری فلزات غیرآهنی کشور است و بیش از ۷۰ واحد فرآوری سرب و روی در آن وجود دارد.

او با بیان اینکه استان در حال توسعه است به رویکرد مثبت مسئولین صنعتی این استان در راستانی صنایع معدنی و متالورژی اشاره کرد و گفت: شرایط و بستر توسعه صنعتی در این استان فراهم است و نهایت همکاری با سرمایه گذاران برای توسعه صنعتی صورت می پذیرد.

او این نمایشگاه را فرصت خوبی برای زنجیره تامین و ارزش دانست و اظهار امیدواری کرد تا صنعتگران سراسر کشور ضمن حضور و بازدید از این نمایشگاه بتوانند با آخرین فناوری ها و دستاوردهای صنایع معدنی آشنا شوند.

شایان ذکر است، این نمایشگاه با حضور ۸۰ شرکت داخلی و خارجی در فضای سالنی و باز از روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد و ساعات بازدید از آن ۱۶ الی ۲۱ می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی https://rastak-expo.com مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا