کد خبر: 31030187892
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ۱۴۰۰ تقدیر شدند

مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت ونمایندگان برتر در سالن همایش هتل اوین پارسیان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در قالب مسابقات آفرین ساز و رهپویان و با در نظر گرفتن عناوینی، چون نمایندگان برگزیده سراسرکشوری، نماینده برتر در رشته بیمه عمر انفرادی، نماینده برتر هر رشته، نماینده برتر هر شعبه، نماینده برتر از نظر رشد پرتفوی، نماینده برتر جدید و نماینده برتر سهامداری و کارگزاران برتر متعامل با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد.

حسین کریمخان زند، مدیرعامل بیمه نوین در بخشی از این مراسم با اشاره به آنکه صنعت بیمه و اقتصاد کشور در حال تغییر است، گفت: این تغییر با ورود شرکت‌های جدید و افزایش بستر رقابت در حال شکل گیری است؛ بنابراین باید با افزایش ظرفیت ریسک پذیری خود در خصوص به کارگیری روش‌های بازاریابی جدید، عرصه‌های تازه هوش مصنوعی در ارائه خدمات بیمه و مطالعه نیاز‌های بازار و خواسته مشتریان در ارائه خدمات جدید، آماده ورود به فضای رقابتی جدید باشیم.

وی در ادامه افزود: یکی از بستر‌هایی که باید حتما به توسعه آن توجه کرد همسان سازی سرعت صدور و پرداخت خسارت بیمه نامه است.

این مسئله نیازمند بازنگری فرآیند‌های موجود و ایجاد زیرساخت‌های جدید است که هوشمندی و تلاش تمامی اعضای خانواده بیمه نوین از جمله شبکه فروش را می‌طلبد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا