کد خبر: 12110067893
بازارها و خدمات مالی

نهنگ‌ها دوباره شیبا خریدند /بیت‌کوین‌های سرقت رفته پیدا شد!

بیت‌کوین دوباره تا محدوده مقاومت ۳۸ هزار دلار رشد کرد اما داده‌های نشان‌ می‌دهند که عرضه در این محدوده بازار زیاد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵/۵ درصد رشد کرده و بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود.

بخشی از بیت‌کوین‌های غیرفعال که در هک صرافی bitfinex به سرقت رفته بود روز سه‌شنبه از کیف پول هکر به یک کیف پول دیگر منتقل شد.

هکرهای این صرافی حدود ۱۲۰ هزار بیت‌کوین در اختیار داشتند اما هنوز معلوم نیست این بیت‌کوین‌ها کجا قرار دارند. در چند روز گذشته حدود ۲ میلیارد دلار از این بیت‌کوین‌ها به حسابی کاملا ناشناس منتقل شده است.

چند سال است که برخی از تیم‌های تجزیه و تحلیل این بیت‌کوین‌ها را زیرنظر دارند اما اصلا معلوم نیست که این بیت‌کوین‌ها بین چه کسانی منتقل می‌شود.

همچنین داده‌های sentiment نشان می‌دهد که در هفته گذشته ۱/۵۶ میلیارد دلار بیت‌کوین برای نگهداری از صرافی‌های به کیف پول‌های شخصی منتقل شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم حدود ۵۰ میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کرده است.

تکنیکال

در نمودار چهار ساعته شاخص مقاومت نسبی در محدوده ۵۵ قرار دارد و روندی نزولی به خود گرفته است.

اگرچه مکدی در محدوده قیمتی ۳۸ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده اما به نظر می‌رسد خریدار بیت‌کوین جان ندارد و مکدی به زودی نزولی می‌شود.

کندل‌های بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۳۸ هزار و ۷۰۰ دلار سقف اندیکاتور بولینگرباند را سوراخ کردند و کندل‌های حالا از آن محدوده نزولی شده است.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند محدوده قیمتی ۳۸ هزار دلار مقاومت سختی برای بیت‌کوین محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا