کد خبر: 030203156975
جامعه و فرهنگ

نواختن “زنگ تحرک” با حضور ۲۸۰ ورزشکار در منطقه ۲۱

رییس اداره ورزش شهرداری منطقه ۲۱ از نواختن “زنگ تحرک” با حضور ۲۸۰ ورزشکار در منطقه ۲۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “رحیم احمدزاده” با بیان مطلب فوق گفت: اداره ورزش منطقه با مشارکت اداره اجتماعی ناحیه ۱ در جهت افزایش سطح نشاط و شادابی شهروندان و مهارت های عمومی با شعار “ورزش برای همه” در ترویج ورزش همگانی، همزمان با شروع زنگ تحرک ورزش شهروندی در مناطق ۲۲ گانه با حضور ۲۸۰ ورزشکار، اقدام به نواختن زنگ تحرک توسط مادر “شهید محمد حیدری” کرد.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این برنامه را توسعه ورزش شهروندی، مبارزه با کم تحرکی و چاقی و بهبود سلامتی از طریق مشارکت در ایستگاه‌های ورزش شهروندی، فراهم کردن فرصت پرداختن به ورزش برای همه اقشار جامعه با کمترین هزینه، تقویت روابط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و مشارکت حداکثری شهروندان در فعالیت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در شهر از طریق ترویج شیوه فرهنگ زندگی سالم دانست.

احمدزاده گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی همگانی در بوستان‌های سطح منطقه و فضاهای شهری نقش قابل‌توجهی در افزایش سطح بهداشت و سلامت و کاهش بیماری در جامعه دارد.

در این برنامه از مادر شهید حیدری، دو جانباز ورزشکار، ۱۳ مربی ورزش شهروندی قدردانی بعمل آمد؛ لازم به ذکر است به ده شهروند ورزشکار به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا