کد خبر: 170203158476
روزنامهعصر انقراض (طنز)

نوای هزاردستان دولت را بشنوید

رئیسی: «مدیران دستگاه‌های اجرایی به سؤالات و ابهاماتی که به‌ناحق علیه دولت در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود پاسخ دهند. دشمن به دنبال یأس‌آفرینی است؛ مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.»

راضیه حسینی

پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که مردم هرطور شده این احساس غریب را تجربه کنند از بلاگرهای انگیزشی استفاده کنید و بخواهید فرکانس‌ها را روی احساس امیدواری نسبت به دولت تنظیم کنند و بعد بفرستند سمت مردم!

مثلاً یکی می‌تواند هر روز صبح پستی انگیزشی بگذارد با این مضمون: «سلام ایران! الهی شکر که هنوز دلار صد تومن نیست. لبخند بزن به صبح آفتابی و روزی که فقط برای تو ساخته شده. گوش کن، این صدای بلبل عادی نیست. نوای هزاردستان دولته. داره می‌گه آماده‌م تا روزت رو بسازم!»

بعدازظهر پست دیگری در فضای مجازی پخش شود با این مضمون: «چشمات رو ببند. فقط نفس عمیق بکش. هوا رو بفرست به ریه‌هات و همراه باهاش به آدم‌های مثبتی که در لحظه تو ذهنت میان فکر کن. نمی‌خوام بگم کی، ولی خودت هم می‌دونی اولین حرفی که تو ذهنت اومده «ر» هست.

نفس عمیق‌تر بکش و ادامه‌ش بده. درسته تو داری به جواب می‌رسی. رئیسی. آقای رئیسی! خودشه. بهت تبریک می‌گم. تو تمام امواج مثبت امروز رو دریافت کردی. تو با کائنات هم فرکانس شدی!»

برای آخر شب هم چیزی شبیه به این پست عالی است: «به ستاره‌های آسمون نگاه کن. عیبی نداره اگه نمی‌بینی، اونا تو رو می‌بینن! مثل همۀ مسئولا که از پشت ابرهای فاصله، بهت نگاه می‌کنن. نگرانتن… با آرامش بخواب، چون اونا بیدارن و در حال کار و تلاش!»

آقای رئیس‌جمهور، اصلاً نگران نباشید. اساتید انگیزشی کار خودشان را خوب بلدند. اگر مردم به‌صورت رایگان نتوانستند این فرکانس مثبت را دریافت کنند، جلساتی در شیک‌ترین هتل‌ها و با گران‌ترین قیمت‌ها برگزار می‌کنند.

مطمئن باشید افراد بیشتری جذب خواهند شد! لازم نیست شما کاری انجام دهید و کوچک‌ترین قدمی در راه بهبود حس مردم بردارید. به همان شیوۀ قدیمی خود ادامه دهید. وعده‌های جذاب و سخنرانی‌های جذاب‌تر! حس خوب را بسپرید به انگیزشی‌ها و با خیال راحت مشغول مهار تورم، بزرگ کردن سفرهٔ مردم و رفاه و آسایش آنها باشید!

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا