کد خبر: 11050194746
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

نگاه راهبردی بانک ملی ایران نگاه به فرابوم

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران و مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد در نشستی صمیمانه و به بهانه تغییر هویت بصری فرابوم، به بررسی عملکرد این شرکت از زمان تاسیس تاکنون پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست که در محل شرکت نوآوری باز فرابوم برگزار شد، دکتر علیرضا ماهیار نگاه بانک ملی ایران به فرابوم را نگاهی راهبردی دانست و گفت: بانک ملی ایران قصد دارد از ظرفیت‌های فرابوم و فناوری های توسعه داده شده در این شرکت برای توسعه خدمات بانکداری باز و ارائه سرویس به اکوسیستم های استارت آپی و شرکت ها و سازمان ها بهره گیرد.

وی در مورد ظرفیت‌های حال حاضر فرابوم در ارائه APIها ادامه داد: ظرفیت‌های مناسبی در فرابوم برای ارائه API استاندارد ایجاد شده و بانک ملی ایران برای توسعه سریع و حضور با کیفیت در بازار از این ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

در ادامه این نشست مهندس تقوی عضو هیئت مدیره شرکت داده‌ورزی سداد با اشاره به اینکه بانک ملی ایران از سهام‌داران فرابوم است، گفت: رشد و سودآوری فرابوم برای بانک ملی ایران بسیار با اهمیت است چراکه با توجه به ماهیت پلتفرمی بودن فرابوم و همچنین توسعه بازار و خدمات این شرکت، منافع معناداری در گسترش خدمات بانکی برای بانک ملی ایران قابل تصور است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا