کد خبر: 190302129402
اخبار شرکت هابانک و بیمه

هادی اویار حسین: بیمه پارسیان تحول دیجیتال را در دستور کار خود قرارداده است

بیمه پارسیان پیش رو در تحول دیجیتال بیمه پارسیان پیش رو در تحول دیجیتال پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار ‌شد.

به گزارش عصر اقتصاد، شرکت بیمه پارسیان نیز مثل سال های گذشته با هدف معرفی خدمات و دستاوردهای جدید بیمه ای، ارائه آخرین و جدیدترین خدمات بیمه ای و پاسخگویی و ارتباط با بازدیدکنندگان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) با حضور جمعی از متخصصان و کارشناسان بیمه های اموال و اشخاص در غرفه بیمه پارسیان حضوری فعال داشت.

رونمایی برخی از محصولات و خدمات فناورانه جدید شرکت، آموزش های بیمه اتومبیل و بیمه زندگی به بازدیدکنندگان و حضور و ارتباط مستقیم مدیران شرکت با بازدیدکنندگان از جمله برنامه های بیمه پارسیان در ایام برگزاری این نمایشگاه بود. همزمان با برگزاری این نمایشگاه فرصتی فراهم آمد تا با هادی اویارحسین- نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان گفتگویی انجام دهیم که ماحصل آن را در زیر می خوانید:

اویارحسین درخصوص ارائه خدمات نوآورانه بیمه پارسیان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی گفت: تمامی این محصولات و خدمات برپایه تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و به مرحله اجرا درآمده اند و سعی می کنیم در جهت پیشرفت های تکنولوژی دنیا به ارایه خدمت به بیمه گزاران خود بپردازیم تا بتوانیم رضایتشان را هرچه بیشتر بدست آوریم و کار بیمه ای ایشان را به نحو آسان و مطلوبی ارائه دهیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری فناوری دیجیتال در صنعت بیمه اظهار داشت: بیمه پارسیان، هم راستا با کل صنعت بیمه کشور و سایر بخش‌های اقتصادی و حتی در گامی فراتر از آن ها، موضوع تحول دیجیتال را در دستور کار خود قرارداده و در این مسیر با تشکیل کمیته تحول دیجیتال تلاش مضاعفی را در این خصوص به عمل آورده است.

مدیرعامل بیمه پارسیان درادامه به تشریح عملکرد این شرکت پرداخت و ضمن ارائه روند رشد شرکت در سال های اخیر به اهداف شرکت در جهت افزایش سرمایه گذاری، سودآوری و تحول دیجیتال و بهبود فرآیندها و روند رو به رشد و توانگری شرکت اشاره نمود.

اویار حسین در مورد بازار رقابتی صنعت بیمه که تعداد زیادی از شرکت‌های بیمه‌ای در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، اظهار کرد: آن دسته از شرکت‌ها به توفیق می‌رسند که بتوانند خدمات خود را در کم‌ترین زمان ممکن با آسانی هر چه بیشتر در اختیار و دسترس جامعه هدف قرار دهند. از این‌رو به‌کارگیری شبکه فروش گسترده و کارآمد برای هر شرکت بیمه‌گر، بسیار ضروری می‌نماید.

شرکت بیمه پارسیان با درک صحیح این اهمیت در طول سالیان گذشته به صورت مستمر در حال گسترش پهنه فعالیت خود در جغرافیای ایران عزیزمان بوده، به گونه‌ای که مبادی ارائه خدمات خود را طی ده سال اولیه فعالیت شرکت از طریق از تعداد ۱۴ باجه مستقر در شعب بانک پارسیان و ۷ نماینده، به ۳۱ شعبه، ۲۱ باجه و حدود ۱۵۰۰ نماینده رساند و با افزایش آن در دهه دوم فعالیت هم اکنون، دارای ۶۳ شعبه صدور و خسارت و ۲۳۷۰ نمایندگی می باشد و این نشان از آن دارد که بیمه‌گری هنوز به عنوان شغلی پردرآمد و با آتیه از سوی متقاضیان حضور در بازار کار صنعت بیمه رو به گسترش است.

مدیرعامل بیمه پارسیان گفت: این شرکت همواره نگاه ویژه ای به مسئولیت‌های اجتماعی دارد و در تلاش است برای محرومیت زدایی از مناطق کم‌برخوردار و رفع مشکلات و معضلات دامن‌گیر افراد نیازمند اهتمام ویژه داشته و کمک‌های مادی به مؤسسات شناخته‌شده کشوری در مسیر خدمت‌رسانی آنان به جامعه هدف تحت پوشش و نیز احداث ۵ باب مدرسه در مناطق و روستاهای محروم کشور و نیز برنامه‌ریزی و شروع فرآیند ساخت ۲ باب مدرسه دیگر در مناطقی از این دست، تنها نمونه‌هایی از اقدامات صورت پذیرفته توسط شرکت بیمه پارسیان در سال های اخیردر این زمینه می‌باشد و گامی هر چند کوچک برای آبادانی این آب و خاک مادری برداشته شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا