کد خبر: 07060043965
روزنامهعصر انقراض (طنز)

هتل پنج ستاره اوین در خدمت زندانیان محترم (طنز)

راضیه حسینی

حسن نوروزى، نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: «فیلم منتشر شده از اوین کار صهیونیست‌هاست، با توجه به شکست‌های آمریکا و اسرائیل در افغانستان و اینکه ارتش اول جهان در مقابل چریک‌های پابرهنه و مظلوم افغانستان شکست خورده است، اینها خواستند ذهن مردم را به واسطه ایران پرت کنند. برایم مقبول نیست وجدانم نمی‌پذیرد که چنین اتفاقی در زندان‌ها رخ داده باشد.

شکنجه‌هایی که در زندان‌های آمریکایی و اسرائیل اتفاق می‌افتد انسان‌ها را آویزان می‌کنند، شکنجه می‌دهند، ناخن می‌کشند و زندان‌هایی مخوفی که در عربستان و افغانستان آمریکایی‌ها ایجاد کردند، آنها زندان است، فکر نمی‌کنم که ایران چنین مهد شکنجه باشد. از افرادی که انفرادی رفته بودند، سوال پرسیدم که می‌گفتند به ما قرآن و دعا و مفاتیح می‌دادند ما می‌خواندیم و ما را گاهی می‌بردند، بازدید و می‌آوردند و گاهی اوقات می‌گفتند که کولر ما قطع شده است؟ خوب موقعی که برق می رفت، کولر قطع می شده است و خوب ما عرق ریختیم.»

بالاخره یک نفر پیدا شد و اصل قضیه را فهمید. اصلاً موضوع آن چیزی که ما مردم ساده و زودباور فکر می‌کنیم نیست. فیلم‌های هک‌شده اوین همگی کار اسرائیل و آمریکاست. آنها جایی را شبیه به زندان اوین درست کردند، لباس‌های زندانبان‌ها و زندانیان را به افراد خودشان پوشاندند، بعد شروع کردند به فیلم‌برداری. متأسفانه جز آقای نوروزی، باقی همه گول خوردیم و آنها توانستند به هدفی که می‌خواستند، برسند؛ یعنی توجه دنیا به زندان ایران جلب شده است و دیگر کسی به شکست مفتضحانه آمریکا در مقابل طالبان مظلوم، بی‌دفاع، مهربان و نازک‌تر از برگ گل فکر نمی‌کند.

و اما واقعیت

حقیقت این است که در زندان‌های ایران آن‌قدر برق نمی‌رود و کولر وصل است که زندانیان اصلاً یادشان رفته عرق چگونه و چطور در بدن آدم تشکیل می‌شود. آن‌قدر امکانات زیاد و مناسب است که زندانیان بعد از آزادی هیچ تمایلی برای خروج از زندان نداردند و بعضی‌ها فقط به‌ دلیل اینکه دوباره به هتل اوین برگردند، جرمی مرتکب می‌شوند. زندانیان هر روز به گردش و تفریح می‌روند و از امکان دیدنی اوین بازدید می‌کنند. منوی ناهار و شام بسته به ذائقه هر فرد تنظیم می‌شود و منویی مخصوص برای وجترین‌ها وجود دارد. قبل از خواب هم، موسیقی لایت پخش می‌شود تا همه زندانیان در آرامش و سکوت به خواب روند.

خلاصه اینکه اوین زندان نیست هتلی برای گذراندن دوره محکومیت زندانیان است. حالا که واقعیت معلوم شد، آقای نماینده هم با وجدانی آسوده و راحت به رفع ابهامات دیگر می‌پردازند و باز هم دست اسرائیل و آمریکا را در موضوعی دیگر رو می‌کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا