کد خبر: 29110070052
اخبار شرکت هابانک و بیمه

هدف‌گذاری بیمه سرمد برای حضور در بازار انرژی و صنعت پتروشیمی

بیمه سرمد با شرکت در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، هدف‌گذاری ویژه‌ای برای حضور موثر در بازار انرژی و صنعت پتروشیمی کشور کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش، دوم تا چهارم اسفند ۱۴۰۰ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

بیمه سرمد که یکی از شرکت‌های اصلی حاضر در اجرای طرح «پتروصاد» بانک صادرات ایران با هدف افزایش سقف تامین سرمایه و تسهیل در اجرای پروژه‌های پیشران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است، با یک نگاه استراتژیک در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

این شرکت برای معرفی توانمندی‌های ویژه خود در حمایت از طرح‌های نفت، گاز و پتروشیمی و با هدف توسعه بازار بیمه‌های مهندسی و انرژی و ارائه انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه بیمه‌ جامع اموال (برای کلیه تاسیسات، تجهیزات، ساختمان‌ها و…)، بیمه باربری، بیمه ماشین‌آلات پیمانکاری (کلیه ماشین‌آلات ساختمانی، راه‌سازی و پیمانکاری)، بیمه درمان تکمیلی، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت پیمانکاران، بیمه تضمین کیفیت محصول در قبال اشخاص ثالث، بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه خودرو و پاداش سنوات بازنشستگی به شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی حاضر شده و با حضور مدیران ارشد و کارشناسان فنی، محصولات و خدمات نوین خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

این دومین گام بزرگ بیمه سرمد، پس از حضور در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) است که در آن علاوه بر معرفی خدمات نوین بیمه‌ای خود، نقش شرکت را در سوپرمارکت مالی بانک صادرات ایران و طرح بزرگ پتروصاد تبیین می‌کند.

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش، با همکاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معاونت عملی و فناوری ریاست‌جمهوری، شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۲ تا ۴ اسفند ۱۴۰۰ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا