کد خبر: 07020024032
بازارها و خدمات مالیبورسروزنامه

هدف‌گذاری عرضه ۲۰ هزار میلیارد تومانی محصولات شستا در بورس کالا

به گفته مدیرعامل شستا، هدف‌گذاری شستا برای سال ۱۴۰۰، این است که به رکورد ۲۰هزار میلیارد تومان عرضه محصولات در بورس کالا برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضوانی‌فر درباره گسترش همکاری‌ها فی‌مابین شستا و بورس کالای ایران، این اقدام را در جهت افزایش هرچه بیشتر شفافیت و سالم‌سازی چرخه ارائه محصولات شرکت‌های تابعه شستا دانست و گفت: ارتقای سودآوری و کاهش ریسک وصول مطالبات از جمله اهدافی است که باعث افزایش همکاری‌ها با بورس کالا در برهه کنونی دنبال شده است.

مدیرعامل شستا افزود: تلاش می‌کنیم با گسترش عرضه محصولات در بورس کالا ضمن ارتقای سودآوری و وصول سریعتر مطالبات، کاهش هزینه‌های فروش، عرضه کالا به فعالان شناسنامه‌دار صنعت و حذف واسطه‌ها را فراهم سازیم.

او درباره تفاهم‌نامه با بورس کالا که ۲۱ بهمن گذشته امضاء شد، اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، کارگروه مشترکی برای افزایش حجم و سرعت مبادلات تشکیل شده است که در حال حاضر ماموریت‌های خود را با دقت دنبال می‌کند.

رضوانی‌فر درباره افزایش حجم ارزش معاملات در سال‌های اخیر بیان کرد: ارزش معادلات که در سال ۹۷ در بورس کالا ۱۸۰۰میلیارد تومان بود، در سال ۹۸ به ۴۰۰۰میلیارد تومان و در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۸۰۰۰میلیارد تومان رسیده است.

او درباره عرضه محصولات جدید در بورس کالا، گفت: در طول ماه‌های اخیر ۹ محصول جدید در بورس کالا پذیرش شد. در این مسیر شرکت‌های شستا محصولاتی از جمله سولفات سدیم، معدنی املاح، تیشو، ام دی اف و کنسانتره ذغال را برای اولین بار در بورس کالا عرضه کرده است.

مدیرعامل شستا در پایان یادآور شد: هدف‌گذاری اولیه آن است که در سال ۱۴۰۰ به رکورد ۲۰هزار میلیارد تومان عرضه در بورس کالا دست یابیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا