کد خبر: 24129919230
بانک و بیمهروزنامه

هزینه خرید هدایای نوروزی بانک سینا صرف امور خیرخواهانه شد

با توجه به تداوم شیوع کرونا در کشور و لزوم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی هزینه خرید هدایای نوروزی سال ۱۴۰۰را به امور خیرخواهانه اختصاص داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا در آستانه سال جدید و در اقدامی خداپسندانه، این بانک مبلغ ۵۰میلیارد ریال را به تهیه و تامین خرید تبلت برای بهره‌مندی دانش‌آموزان بی‌بضاعت از فضای آموزش مجازی و همچنین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

بر اساس این گزارش بانک سینا با اختصاص مبلغ ۲۰میلیارد ریال بودجه به‌منظور کمک به توانمندی در حوزه آموزش و ایجاد امکان بهره‌مندی دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی در سراسر کشور که بدلیل شیوع کرونا امکان حضور در کلاس درس را نداشته و توانایی خرید لوازم آموزشی مجازی نظیر تبلت و موبایل را ندارند، تعداد ۹۵۰دستگاه تبلت اهدا می‌کند.

همچنین این بانک در اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با اختصاص مبلغ ۳۰میلیارد ریال از محل بودجه خرید هدایای نوروزی به ستاد دیه کشور، زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را که بدلیل اعسار، ناتوان از پرداخت محکومیت مالی هستند، را فراهم کرد، تا این عزیزان در سال جدید در کانون گرم خانواده حضور داشته باشند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا