کد خبر: 021201121628
اخبار شرکت هابانک و بیمه

هم‌اندیشی نمایندگان بیمه ملت در استان تهران

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ملت، نشست انگیزشی و هم‌اندیشی نمایندگان استان تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ستادی شرکت برگزار شد.

 علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت در این‌ نشست گفت: به همت هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت، کارهای مهمی در حال انجام است.

 وی با اشاره به ضرورت طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.

 مدیرعامل بیمه ملت با تشریح سیاست‌های شرکت در زمینه توسعه خرده‌فروشی و توجه به سودآوری گفت: در بیمه ملت به هر قیمتی به دنبال افزایش پرتفوی و اینکه بگوییم در باشگاه سه هزار میلیاردی‌ها یا چهار هزار میلیاردی‌ها قرار گرفتیم، نیستیم، بلکه اولویت ما سودآوری است.

 یزدان‌دوست ادامه داد: سیاست شرکت توسعه خرده‌فروشی و توجه به سودآوری است و نباید به هر قیمتی به دنبال افزایش پرتفوی باشیم.

 وی خاطر نشان کرد: باید به دنبال پرتفویی باشیم که منطق فروش دارد و تفاوتی نمی‌کند که پرتفوی ۲۰۰ میلیارد تومانی یا خرده‌فروشی باشد. اینکه تاکید بر خرده فروشی داریم نافی این نیست که از سایر پرتفوها چشم‌پوشی کنیم، بلکه هدف کسب سود برای شرکت است و انتظار دارم شبکه فروش با این سیاست همراه باشد.

 یزدان‌دوست همچنین بر ضرورت تسریع در پرداخت خسارت و رفع موانع آن تأکید کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا