کد خبر: 27010177973
اخبار شرکت ها

همت بزرگ واحد فنی در ساخت سیستم خلا بی بو با تکیه بر توان داخلی +تصاویر

 یکی از بزرگترین دستاورد های اخیر این واحد ساخت سیستم خلاء برج بی بو کننده است.

واحد فنی شرکت مارگارین با توجه به تجربیات و دانش اعضاء تیم فنی و با توکل به خدا، سیستم خلاء شرکت lipico مالزی را نقشه برداری و به روش مهندسی معکوس ساخته، نصب و راه اندازی کرده است.

کلیه قطعات سیستم خلاء توسط نفرات داخل شرکت ودقیقا مشابه نمونه خارجی ولی با یک دهم قیمتِ آن ساخته شده است.

شایان ذکر می باشد استفاده از سیستم خلاء نمونه داخلی باعث حذف چیلرها گردیده که تعمیرونگهداری آنها هزینه های زیادی را برای شرکت در بر داشته و در حال حاضر نتیجه ی این تغییر مهم کاهش چشم گیر مصرف حامل های انرژی  را برای شرکت بهمراه دارد

واحد فنی توانست در سال ۱۴۰۰ سیستم خلاء را در مدار تولید قرار دهد که این امر موجبات سود آوری برای شرکت و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور را فراهم آورده است.

همچنین واحد فنی (برق-ابزاردقیق-کالیبراسیون-سیم پیچی)در حال فعالیت در زمینه های ذیل است:

در حال اخذ گواهینامه ISO 17025  است که در صورت گرفتن آن، واحد کالیبراسیون کارخانه مارگارین به یک آزمایشگاه مرجع کالیبره تجهیزات در کل کشور تبدیل خواهد شد که می تواند برای کارخانه در آمد زایی نیز داشته باشد.

مجهز کردن واحد پساب کارخانه به سیستم اتوماسیون و مانیتورینگ از طریق PLC-TIA   که در اواخر سال ۱۴۰۰ جایگزین سیستم ۲۱ ساله نمودن به بهره برداری رسید که این امر علاوه بر کاهش بسیار زیاد مصرف انرژی باعث کنترل دقیق تر و کیفیت بهتر آب خروجی از پساب شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا