کد خبر: 23060046351
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

«همراه شهر» به‌روزرسانی شد

مدیر امور فن‌آوری اطلاعات بانک شهر با بیان استقبال مشتریان از نرم‌افزار همراه شهر، از به‌روزرسانی این نرم‌افزار خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک شهر، میثم نمازی با اعلام این خبر، گفت: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و همچنین تحقق هرچه بیشتر شعار نوآوری در خدمت سرویس‌های جدید و البته کاربردی به همراه شهر افزوده شد.

نمازی تصریح کرد: پیاده‌سازی بلیت امنیتی هنگام انتقال وجه از مبدا سپرده، بهینه‌سازی و بهبود عملکرد نرم‌افزار، رفع مشکل عدم انتقال ساتنا برخی از مشتریان ،بهینه‌سازی سرویس کیف پول و …از مهمترین تغییرات در نسخه جدید این نرم‌افزار است.

او ادامه داد: همچنین سرویس‌های سجام، پیچک (ثبت چک صیادی)، گزارش اعتبارسنجی مشتریان و …نیز به زودی از سوی این نرم‌افزار کاربردی ارائه خواهد شد.

نمازی با بیان این که دسترسی به نسخه جدید همراه شهر از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم‌افزارهای بازار، مایکت و ایران اپس قابل دسترسی است، افزود: امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم‌افزار موجب رضایتمندی بسیار از آن شده است.

او با تاکید بر اینکه همزمان با ارائه نسخه جدید نرم‌افزار، زیرساخت‌های مورد نیاز نرم‌افزاری و امنیت آن نیز تقویت شده است، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به افزایش استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا طی ۲سال اخیر ، تلاش کرده‌ایم وضع پایداری سرویس‌ها روز به روز بهبود یابد.

مدیر امور فن‌آوری اطلاعات بانک شهر گفت: مشتریان می‌توانند بخش گسترده‌ای از خدمات بانکی ارائه‌شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه‌روز از همراه شهر بانک شهر دریافت کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا