کد خبر: 131002148035
ورزش

همه چیز در مورد احتمال بازگشت برانکو به پرسپولیس/ پای پول در میان است!

ممکن است در شرایطی خاص سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی تیم ملی عمان به پرسپولیس برگردد.

به گزارش برنا، پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس و در شرایطی که هنوز تکلیف سرنوشت او و این استعفا مشخص نیست، شایعاتی در مورد جانشیان احتمالی گل‌محمدی در پرسپولیس شنیده شد. از دراگان اسکوچیچ تا برانکو ایوانکوویچ. در این میان هواداران پرسپولیس در خصوص بازگشت احتمالی برانکو به تیمشان واکنش مثبت داشتند.

همین موضوع باعث شد تا سراغ پیگیری این مسئله برویم و به اطلاعاتی دست پیدا کنیم که ماحصل این اطلاعات را می‌توانید در زیر بخوانید.

احتمال جذاب در مورد نیمکت پرسپولیس

از گوشه و کنار شنیده می‌شود اگر به هردلیلی یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس ادامه ندهد یکی از برنامه‌های این باشگاه بازگرداندن برانکو به ایران است. این صحبت در شرایطی مطرح شده که برانکو تا پایان جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عمان قرارداد دارد و الان هم در ابوظبی امارات مشغول آماده سازی تیمش است. با این حال شنیده می‌شود که اگر توافقات با برانکو انجام شود، قرار است تا پایان کار تیم ملی عمان در قطر، مربیان پرسپولیس این تیم را تمرین بدهند تا برانکو به ایران برگردد.

سنگ بزرگ جلوی پای بازگشت برانکو

مهمترین مشکل برای بازگشت برانکو به ایران و پرسپولیس بحث مالیات این مربی در زمان حضورش روی نیمکت پرسپولیس است. مالیات ۳ سال اول حضور برانکو پرداخت شده اما سود دیرکرد این مسئله که به گفته نزدیکان برانکو ۶ برابر اصل مالیات است هنوز پرداخت نشده. ضمن اینکه اصل مالیات و سود دیرکرد سال چهارم حضور برانکو در پرسپولیس هم نه پرداخت شده و نه محاسبه شده است. مبلغی که در مجموع زیاد خواهد بود.

گفتنی است اگر این موضوع یعنی بدهی مالیاتی برانکو پرداخت شود این مربی مشکلی برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس یا بازگشت دوباره به این تیم ندارد. البته بازگشت برانکو به پرسپولیس تحت قراردادی جامع و محکم‌تر نسبت به دوره قبل است. اگر این موارد حل شود برانکو علاقه‌مند به بازگشت به ایران و پرسپولیس است. مسئله مهم اما اینجاست که هنوز هیچ مذاکره‌ای از طرف باشگاه پرسپولیس با برانکو نشده است.

پیشنهاد‌های خوب برای برانکو

شنیده شده که برانکو در حال حاضر ۲ پیشنهاد ملی آسیایی و یک پیشنهاد ملی اروپایی دارد و همین موضوع باعث شده کار برای مذاکره با او سخت شود. هرچند خود برانکو بی میل نیست که در صورت رفتن یحیی دوباره روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

قانونی که شاید برانکو را به ایران بیاورد

در کشور کرواسی قانونی وجود دارد که اگر شهروندان این کشور، در یک کشور دیگر بدهی مالیاتی داشته باشند به همان اندازه در کرواسی از آنها مالیات دریافت می‎‌شود. موضوعی که باعث شده برانکو به خاطر بدهی مالیاتی پرسپولیس پول سنگینی در کشور خودش بابت مالیات پرداخت کند. همین موضوع شاید باعث شود برانکو در صورت مذاکره با باشگاه پرسپولیس و پرداخت بدهی مالیاتی‌اش توسط این باشگاه دوباره به ایران برگردد.

به گزارش برنا، هرچه هست ممکن است در صورت جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس دوباره شاهد بازگشت برانکو به این تیم باشیم، موضوعی که می‌تواند حتی مدیران این باشگاه هم یک امتیاز بزرگ محسوب شود و قسمت زیادی از انتقاد هواداران و رسانه‌ها را خنثی کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا