کد خبر: 040802141501
اقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدن

هیچ فرصتی برای اتلاف وقت نداریم

نشست تخصصی با محوریت رویداد مرور تجربه Ted Talk دومین روز نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و با حضور محسن شکراللهی و مهمانان مدعو برگزار شد.

در این نشست مدیرکل صنعت لوازم خانگی و برگزار کننده نشست های جاری در نمایشگاه گفت: بنا به خواست دولت سیزدهم بنا داریم تا مشکلات صنعت را به کمک خود صنعتگران حل و فصل کنیم امروز صنعت لوازم خانگی پیشران در حال رشد و تحول است.

امروز هیچ فرصتی نداریم و نباید وقت را تلف کرد تارگت ها و اهداف به سرعت باید مشخص شودو انسجام فکری بین کار گروه‌ها ایجاد شود و تیم ملی و هماهنگی داشته باشیم ما در نقش سیاستگذاران و تنظیم گران رابط بین صنعت و حاکمیت هستیم و میخواهیم با کمک نخبگان و دانشجویان تمام ابعاد این صنعت را مورد بررسی قرار دهیم.

در حوزه ژئو پلیتیک امروز توانستیم تا مدیترانه برای دفاع از ناموس و شرف مسلمانان پیش رویم به قول معروف عدو سبب خیر شد از آنجایی که چالش های ساختاری و سازمانی و پیچیده ای داریم ملزم هستیم که پیچیده هم فکر کنیم.

در بخش ژئو اکونومیست بسیار فاصله تا رسیدن به هدف مورد انتظار داریم نقش آفرینان داخل باید در حوزه مهم سیاستگذاری و اجرایی انسجام داشته باشند من برای گزارش عملکرد این جا نیامده ام بلکه به عنوان عضو کوچکی از دولت شاهد تلاش شبانه روزی هستم و در حل مسائل سرعت و الویت بندی را لحاظ کردیم و از جوانان و نخبگان دانشگاهی تقاضا دارم تا صدای وزارت صمت را بشنود.

این صنعت به علت گستردگی و ارتباط با صنایع دیگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ارتباط با بخش برق و الکترونیک و مواد پلیمری و فولادی میتواند ده ها پروژه خوب را رقم بزند و میدان مشترکی با این حوزه ها داریم.

دشمن امروز خواهان آن است که ما را از جریان پولی و کالا کنار بزند باید ایرا ن اسلامی به زنجیره ارزش واقعی خود برگردد و به بازار جهانی وارد شویم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا