کد خبر: 07060043982
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

واگذاری ۴۱۲ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه در شعب بانک توسعه تعاون

رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون از واگذاری ۴۱۲هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی در شعب این بانک به عنوان یکی از دو بانک دولتی این طرح خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، سیدباقر فتاحی با بیان واگذاری ۴۱۲هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از سال ۹۸تاکنون از سوی شعب بانک در سراسر کشور گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از دو بانک عامل دولت در این طرح حضور دارد و با ایفای نقش به موقع و مناسب موجبات انضباط مالی و نقدینگی دولت و نیز تسویه حساب با پیمانکاران طرف حساب دولت را فراهم می‌سازد.

فتاحی همچنین از خرید ۹۵۰۰میلیارد ریال اوراق بدهی دولت از سوی بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: این مکانیسم مالی نیز با هدف ساماندهی وضع مالی دولت ایجاد شده است و بانک توسعه تعاون در این زمینه نیز همکاری مساعدی با دولت برقرار کرده است.

رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون حضور این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، بند الف تبصره ۱۸و ماده ۵۲قانون بودجه را نیز در تکمیل همکاری با دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و گفت: بانک توسعه تعاون تا کنون ۲۶هزار میلیارد ریال در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و ۳۳هزار میلیارد ریال نیز در اجرای بند الف تبصره ۱۸و ماده ۵۲قانون بودجه تسهیلات پرداخت کرده است.

او همچنین پرداخت ۱۱هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بانک توسعه تعاون به معرفی‌شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید را یادآور شد و گفت: این تسهیلات در کمک به اشتغال‌زایی اقشار کمتر برخوردار ایجاد شده است و تأثیر مثبتی بر تحقق اهداف اجتماعی دولت در ایجاد عدالت فراگیر در میان اقشار و مناطق جغرافیایی ایجاد می‌کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا