کد خبر: 25040038012
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ورود به کنسرسیوم انرژی با عضویت ثابت؛ در دستور کار بیمه تجارت‌نو

مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی بیمه تجارت‌نو، یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت متبوع خود را بهره‌مندی از پرتفوی کامل سهامداری در حوزه بیمه‌های انرژی و ورود به کنسرسیوم انرژی با عضویت ثابت عنوان کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، محبوبه ضیاء فروغی، پرتفوی انرژی سال گذشته بیمه تجارت‌نو را معادل ۲٫۲درصد از ترکیب پرتفوی شرکت عنوان کرد و گفت: تورم حاکم برکشور فشار سنگین اقتصادی را بر بنگاه‌های اقتصادی به ‌دنبال داشته و باعث رشد چندین برابری ارزش اموال در صنایع نفت ‌و گاز شده است و به تبع آن با توجه به مخاطرات و ریسک‌هایی که این قبیل فعالیت‌ها به ‌دنبال دارند حق بیمه قابل توجهی به بیمه‌نامه‌های مربوطه تعلق خواهد گرفت.

او تاکید کرد که بیمه تجارت‌‌نو در راستای حمایت از صاحبان صنایع  مختلف از جمله نفت و گاز سعی کرده تا بافراهم کردن ایجاد مزیت قابل توجه درقالب تسهیلات ازطرف بانک تجارت، با طرح «وام-بیمه سازمانی» بیمه‌گزاران خود در این حوزه را در پرداخت حق بیمه‌ یاری کند.

مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی بیمه تجارت‌نو: با اشاره به کنسرسیوم بیمه‌های مشترک انرژی، گفت: این کنسرسیوم با راهبری بیمه ایران تشکیل شد و در حال حاضر متشکل از ۹شرکت بیمه است تا در صورت بروز خسارت‌های فاجعه‌آمیز، امکان جبران خسارت به‌راحتی میسر شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا