کد خبر: 190901112121
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ورود تفاهمنامه بانک صنعت و معدن و سایپا به فاز اجرایی

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد این بانک در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری از ابزارهای نوین تامین مالی برای پرداخت تسهیلات به سایپا و شرکت های زیرمجموعه بهره برداری می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن به نقل از سایپا نیوز، دکتر علی خورسندیان، اظهار داشت: در سال های گذشته این بانک تعاملات خوبی با گروه سایپا داشته و در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری مشترک با این شرکت از ابزارهای نوین تامین مالی برای پرداخت تسهیلات به سایپا و شرکت های زیرمجموعه به منظور نوسازی تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید آن بهره خواهیم گرفت.

دکتر خورسندیان در بازدید هفته گذشته خود از سایپا گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با شرکت سایپا امضاء شد و بخشی از آن عملیاتی شده، پرداخت تسهیلات به شرکت سایپا و شرکت های زیر مجموعه آن در جریان است.

دکتر خورسندیان تاکید کرد: بخشی از این تسهیلات بر مبنای اوراق گام است که تاکید داریم به زودی انجام شود و در نشستی که امروز با مدیرعامل گروه سایپا داشتیم، مسائل مربوط به این تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت و امیدوارم این همکاری روزافزون کماکان با گروه سایپا ادامه داشته باشد.

محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این نشست با بیان شرایط و وضعیت تولید و فروش محصولات این شرکت گفت: شرایط تولید و فروش گروه سایپا به نسبت گذشته روند روبه رشدی داشته و با وجود حذف ۳ خودرو پرتیراژ در سال جاری تاکنون ۳۶۰ هزار خودرو تحویل مشتریان شده و ۴۰ هزار خودرو نیز در فرآیند تحویل است.

محمدعلی تیموری گفت: در سال گذشته ۳۹۲ هزار خودرو در گروه سایپا تولید شده و خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری تا ۱۶ آذرماه تمام تولید سال گذشته محقق شده است و امیدواریم در زمان باقی مانده تا پایان سال بتوانیم تعداد ۱۲۰ هزار خودرو دیگر تولید و تحویل مشتریان دهیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا