کد خبر: 131202153367
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

ورود «شغدیر» به تابلوی اول بورس با حمایت شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و تاپیکو

در حالیکه صنایع ایران با تحریم‌های خارجی مواجه هستند، برخی شرکت‌ها با اتکا به توان نیروهای داخلی روند موفقیت را طی می‌کنند.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، امروز در حالی موفقیت پتروشیمی غدیر در ورود نماد «شغدیر» به تابلوی اول بورس کشور اعلام شد، که صنعت پتروشیمی کشور با تحریم‌های گسترده در سال‌های اخیر روبرو بوده است.

این دستاورد مهم، علاوه بر اینکه حکایت از تلاش بی‌وقفه مدیریت و کارکنان این شرکت دارد، از طرفی بیانگر حمایت‌های همه جانبه مدیریت هلدینگ های شستا و تاپیکو نیز می‌باشد.

بدون شک عواملی از جمله مدیریت خبره، حمایت به موقع و بالا نگه داشتن روحیه‌ی جهادی در بین کارکنان، در کسب چنین موفقیت‌هایی حائز اهمیت بوده و به خوبی قابل مشاهده است.

در ساختار بازار بورس، عوامل مهمی جهت ارتقاء یک نماد از بازار دوم به تابلوی بازار اول در نظر گرفته می‌شود که مهمترین آنها شفافیت در ارائه و ارسال گزارشات، رعایت کلیه الزامات ناشران بورس، سودآوری در دو دوره مالی منتهی به پذیرش، کیفیت بالای سود عملیاتی در سه دوره مالی حسابرسی شده، مثبت بودن جریان خالص وجه از بازار دوم بورس به تابلوی بازار اول می‌باشند که دستیابی به این حجم از موفقیت حکایت از وجود یک چرخه هماهنگ و همسو در این شرکت پتروشیمی دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا