کد خبر: 090802141942
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

وزیر راه و شهرسازی: پروژه سبحان قرچک با اقدام مناسب و سریع بانک مسکن به زودی تحویل متقاضیان خواهد شد

دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید میدانی امروز از پروژه ۱۰۰۰ واحدی سبحان قرچک در جریان روند اجرای عملیات تکمیل و ایمن‌سازی واحدهای این پروژه قرار گرفت و از اقدامات خوب و سریع بانک مسکن در رفع مشکلات و ایمن‌سازی این پروژه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این این بازدید که با حضور مدیرعامل بانک مسکن انجام شد گفت: بنابر تاکید رییس محترم جمهوری مبنی بر رفع مشکلات این پروژه و تحویل به مردم منطقه، عملیات تکمیل، مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی این واحدها به بانک مسکن واگذار شد و این بانک در دو ماه و نیم گذشته با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت به نحو شایسته‌ای به رفع مشکلات فنی و زیرساختی این مجموعه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه کار عمرانی در این پروژه با حداکثر ظرافت رو به اتمام است گفت: در حال حاضر نیز آزمایش‌های گسترده‌ای در آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک در وزارت راه و شهرسازی برای حصول اطمینان از مقاومت خاک منطقه در حال انجام است که نتایج ظرف چند روز آینده اعلام و بررسی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در همین راستا، امروز نیز با حضور سازمان نظام مهندسی و جمع‌بندی نظرات تکمیلی این نهاد، از ایمنی ساخت واحدها که برای ما دارای اولویت است؛ اطمینان بیشتری حاصل خواهد شد.

دکتر بذرپاش گفت: این پروژه با همکاری بانک مسکن به زودی تکمیل و با تحویل در مدلی مشابه طرح نهضت ملی مسکن در مدار پروژه‌های تحویل شده به خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پروژه سبحان قرچک ۲۰ سال پیش کلید خورد و عملیات اجرایی و احداث آن تقریباً ۱۰ سال قبل به اتمام رسیده بود؛ اما به دلیل برخی مشکلات موجود به مردم تحویل داده نشد که ظرف دو ماه و نیم گذشته تاکنون با واگذاری به بانک مسکن و تامین مالی و عملیات اجرایی توسط این بانک به زودی به چرخه عرضه در بازار مسکن بازخواهد گشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا