کد خبر: 140702139624
روزنامهعصر انقراض (طنز)

وزیر شوخ و رئیس جمهور جدی

ضرغامی: «شوخی که  می‌کنم، تلفن رئیس جمهور مدام زنگ  میخورد.»

راضیه حسینی

وزیر میراث فرهنگی گفت وقتی شوخی می‌کند بسیاری از مسئولان به رئیس جمهور زنگ می‌زنند و از حرف‌های وی گله می‌کنند.

خوب است که وقتی جناب آقای ضرغامی شوخی می‌کنند بالاخره یک جایی هست که بعضی‌ها زنگ بزنند و گله کنند. البته این زنگ زدن‌ها باعث شده جناب وزیر دچار سوءتفاهم شوند. از آن‌جایی که شماره‌ی آقای رئیس جمهور در دسترس عده‌ای خاص است، نه مردم معمولی،  جناب وزیر فکر کرده‌اند همه‌ی مردم راضی، و مسئولان ناراضی‌اند.

ایشان خود را یک کمدین محبوب دل‌های مردم می‌دانند و هر بار که مقابل تریبون قرار می‌گیرند فکر می‌کنند در حال استندآپ کمدی برای مردم هستند و بعد از هر جمله، چندتایی سکته و تشنج بر اثر خنده‌ی زیاد رخ می‌دهد. برخی هم دچار نقص عضو، به دلیل از خود بی‌خود شدگی بغل‌دستی و گاز گرفتن آنها می‌شوند.

آقای وزیر، باور بفرمایید ما هم اگر تلفن آقای رئیس جمهور را داشتیم به ایشان زنگ می‌زدیم و درخواست می‌کردیم یا تریبون را از شما بگیرند، یا شما را از میراث فرهنگی. باور کنید ما نگرانیم هر آن فیلم شما را در حال روپایی زدن با یکی از اشیای قیمتی دوره‌ی هخامنشیان ببینیم.

کاش کمی از جناب رئیس جمهور یاد می‌گرفتید و حرف‌های جدی می‌زدید. شاید باورتان نشود، ولی ما با حرف‌های کاملاً جدی آقای رئیس جمهور بسیار بیشتر از حرف‌های کاملاً شوخی شما می‌خندیم. طوری که فک‌مان دچار دررفتگی می‌شود. مثلاً همین تازگی شنیدیم آقای رئیس جمهور خیلی جدی و بدون این‌که ذره‌ای هم لبخند بر چهره بیاورند گفتند: «غرب باید پاسخ دهد چرا حقوق بشر را نقض می‌کند.»

دیدید آقای وزیر، شما می‌توانید همین‌قدر بامزه باشید، ولی اصلاً هم شوخی نکنید. لطفاً به جای این‌که وقت آقای رئیسی را بابت جواب دادن به تلفن بگیرید، در هفته یکی، دو جلسه از ایشان وقت بگیرید و مبانی طنز اصولی را بیاموزید. یاد بگیرید بدون شوخی، مردم را از خنده تکه پاره کنید و تازه هیچ کس هم بعدش به تلفن رئیس جمهور زنگ نزند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا