کد خبر: 160403165200
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنیادداشت مدیر روابط عمومی؛

وفاق ملی و همدلی؛ عامل اصلی توسعه کشور

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در حالی به پایان رسید که آرمان، اراده و همت تمامی بخش‌های حاکمیتی، نهادهای سیاسی و اجتماعی و نامزدهای این انتخاب، حرکت در مسیر اقتدار، تعالی و توسعه ایران اسلامی بود.

تجربه ۴۵ساله نظام جمهوری اسلامی مؤید این نکته است که جمهوریت و آرای مردم، مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده نقشه راه و مسیر حرکت نظام اسلامی است و مردم، مهم‌ترین نقش را در تعیین سرنوشت خود بر عهده داشته و دارند.

کارزار انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در شرایطی پایان یافت که دوره قبلیِ رئیس‌جمهوری شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، نیمه‌تمام ماند و انتخابات زودهنگام این دوره، شرایط متفاوتی را در روند فعالیت دولت به وجود آورد. البته حضور و سایه عزت‌بخش و آرام‌بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و درایت و تدبیر کارگزاران نظام، این دوره موقت را به پایان رساند و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری طی دو دوره در آرامش و امنیت و با مشارکت مردم، امید تازه‌ای را به جامعه دمید تا با ادامه مسیر روبه‌جلو نظام به‌منظور خدمت‌گزاری به مردم، راه توسعه و پیشرفت کشور هموارتر گردد.

قطع به‌یقین، مهم‌ترین عنصر و عامل اصلی پیشرفت نظام اسلامی، حفظ وفاق و همدلی و ثبات در کشور است و بدون تردید روند توسعه و عزتمندی ایران اسلامی تنها از مدار تولید و جهش کمّی و کیفی در آن، صنعتی‌سازی ایران اسلامی و خلاقیت، نوآوری و فناوری می‌گذرد. مجلس، دولت و نهادهای اجرایی، مهم‌ترین نقش را در هموارسازی و تسهیلگری شرایط برای رونق‌بخشی به تولید در کشور بر عهده ‌دارند و صنایع کشور در سایه وجود دولت تولیدمحور، می‌توانند شرایط بهتری را برای صنعت، اقتصاد، اشتغال‌زایی و معیشت مردم فراهم کنند.

انتظار صنعتگران و بنگاه‌های بزرگ صنعتی کشور از کارگزاران نظام در دولت چهاردهم، اهتمام ویژه به مسئله تولید و تسهیل شرایط و رفع موانع، تأمین منابع مالی ارزی و ریالی موردنیاز صنایع، تأمین و تجهیز زیرساخت‌های انرژی، تسهیل قوانین صادرات و واردات مواد اولیه و محصولات فولادی و توجه ویژه به نقش صنایع در نقشه راه توسعه است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و انتصاب نیروهای متخصص و کارآزموده در وزارتخانه‌ها و به‌ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد رشد و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور و جهش در تمامی شاخص‌ها در آینده باشیم.

گروه فولاد مبارکه همراه و هم‌راستا با سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد، تولید و صنعت و در راستای تدابیر رئیس‌جمهوری محترم و منتخب مردم در دولت چهاردهم، اهتمام خود را همچون گذشته بر تعالی نظام اسلامی در تأمین استقلال و خودکفایی در صنعت فولاد و ارتقای جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی معطوف داشته و امیدوار است در سایه لطف الهی و تدابیر دولت جدید، شاهد تحول، جهش و شکوفایی در صنعت و اقتصاد مردم و درنهایت تأمین آرامش، امنیت، رفاه و رضایت آحاد مردم ایران باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا