کد خبر: 060801106053
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پاسخگویی چهره به چهره مدیر شعب بانک مسکن به مردم زنجان

مشکلات مردم زنجان در دیدار چهره به چهره و پاسخگویی عمومی مدیر شعب بانک مسکن در محل مصلی نماز جمعه شهر زنجان بررسی و اقدامات لازم به منظور رفع آن انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان به همراه حسن خدایی معاون مدیر شعب استان و غلامرضا کاظمی مسئول اعتباری مدیریت در محل مصلی نماز جمعه شهر زنجان به منظور پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردمی حضور یافت.

جمالوندی در حاشیه این برنامه پاسخگویی گفت: این دیدار عمومی چهره به چهره مردم با مسوولان دستگاههای اجرائی استان در بستر سامد استانداری زنجان به منظور بهبود، سرعت بخشی در روند رسیدگی به شکایات، خواسته ها، مطالبات مردم و اهتمام در برطرف ساختن آنها و همچنین تثبت اعتماد مردم به دولت و افزایش رضایت عمومی از پاسخگویی و رسیدگی و رفع مشکلاتشان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این ارتباط مردمی با هماهنگی دفتر مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، برنامه ریزی و از طریق وب گاههای اینترنتی رسمی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، استانداری، فرمانداری و پایگاههای نماز جمعه زنجان و رسانه گروهی در سطح شهر به همشهریان در سطح گسترده اطلاع رسانی شده بود.

بر اساس این گزارش، درخواست ها و مشکلات مردم استان جمع بندی و به مسئولین استانداری تحویل داده شد تا پس از ثبت و تائید از طریق سیستم سامد استانداری به بانک مسکن ارجاع داده شده و در اسرع وقت رهنمودها و اقدامات لازم برای حل مسائل مطرح شده، به عمل آید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا