کد خبر: 190103155399
جامعه و فرهنگ

پاکسازی دپوی ضایعات و کلونی معتادین محلات امانیه و زرگنده

پاکسازی دپوهای ضایعات و کلونی معتادین ناحیه ۲ منطقه ۳ طی چند مرحله در راستای اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی شهر تهران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمد مهدیخانی شهردار ناحیه ۲ در این خصوص ابراز داشت: پاکسازی محل دپوی پسماند خشک غیرمجاز و جمع آوری حدود ۳ تن پسماند و توقیف یک خاور و دو وانت در محلات امانیه و زرگنده انجام شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۳ افزود: طرح ضربتی جمع آوری کلونی های آسیب زا اجتماعی در راستای صیانت و ارتقا امنیت محلات و حمایت از حقوق شهروندی در ناحیه ۲ منطقه ۳ اجرا شد.

مهدیخانی با اشاره به تأکید شهردار تهران مبنی بر اجرای صحیح و فوری طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در بازه مشخص شده بیان داشت: در این طرح ضمن شناسایی آسیب‌دیدگان اجتماعی، جذب، جمع‌آوری و ساماندهی این افراد و معرفی به مراجع ذیصلاح در راستای ارتقای امنیت محلات انجام می شود.

به گفته این مسئول، شناسایی و پاکسازی پاتوق های آسیب زا ، مراقبت دائمی از نقاط آسیب، بهسازی فضاهای بی دفاع شهری، شناسایی زباله گردها و مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات از جمله اقدامات در این طرح است.

مهدیخانی اظهار داشت: در این طرح، جذب افراد جامعه هدف توسط گشت حامی شهر، غربالگری اولیه افراد جمع آوری شده در پایگاه خدمات اجتماعی منطقه، جمع آوری زباله گردهای غیرمجاز و توقیف بار زباله گردها و ارجاع بار به ایستگاه مدیریت پسماند صورت گرفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا