کد خبر: 080801106440
اقتصاداقتصاد کلانبازارها و خدمات مالی

پتانسیل بیت کوین برای خرید اسپات

با بهبود بازار رمزارزها در پی انتشار آمارهای ناامید کننده مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا طی هفته گذشته، مبادلات روزانه بیت کوین طی هفت روز گذشته بیش از ۸ درصد افزایش را تجربه کرده است.

به گزارش بازار، با بهبود بازار رمزارزها در پی انتشار آمارهای ناامید کننده مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا طی هفته گذشته، مبادلات روزانه بیت کوین طی هفت روز گذشته بیش از ۸ درصد افزایش را تجربه کرده است.

بر اساس آمارهای منتشر شده در وب سایت معتبر CoinMarketCap، در حال حاضر، ارزش کل بازار بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز این بازار، در روز شنبه ۳۹۷ میلیارد دلار برآورد شده که نسبت به روز گذشته، ۳۸۸ میلیارد دلار افزایش داشته است.

همچنین حجم مبادلات روزانه بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۸ میلیارد دلار برآورد شده است.

با وجود اندکی ریزش قیمت بیت کوین در روز جمعه، قیمت این رمزارز در صبح روز شنبه به ۲۰۶۹۴ دلار رسید و با این حساب، بیت کوین همچنان در کانال ۲۰ هزار الی ۲۱ هزار دلار (فیب ۳۸.۲ تا ۶۱.۸) معامله می شود.

دو اندیکاتور اصلی تحلیل قیمت یعنی RSI و MACD همچنان در محدوده خرید باقی مانده که این موضوع می تواند شانس آغاز یک حرکت صعودی در کوتاه مدت را افزایش دهد.

همچنین، متوسط قیمت ۵۰ روزه بیت کوین نیز روی ۱۷۷۵۰ دلار قرار دارد که قیمت فعلی به وضوح بالاتر از این محدوده قرار دارد.

نمودار
 

در ادامه، شکست محدوده فیبوناچی ۶۱.۸ درصد، شانس افزایش قیمت تا ۲۱۹۰۰ دلار را برای بیت کوین ایجاد خواهد کرد. در صورت دستیابی گاوها به این نقطه، می توان هدف بعدی قیمت را روی ۲۲۵۰۰ دلار تنظیم نمود.

اما در آن روی سکه، در صورت ریزش قیمت ها تا پایان روز یکشنبه (بسته شدن کندل هفتگی)، حمایت فوری بیت کوین روی ۱۹۹۰۰ دلار قرار خواهد داشت. نقطه عادلانه خرید بیت کوین برای امروز در محدوده ۲۰۲۵۰ دلار قرار دارد که در صورت موفقیت اسپات کاران برای خرید در این نقطه، می توان نوسان خوبی از بیت کوین گرفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا