کد خبر: 24070049891
اخبار شرکت ها

پتروشیمی خوزستان میزبان مصرف‌کنندگان پلی‌کربنات در نمایشگاه رنگ و رزین مشهد

شرکت پتروشیمی خوزستان به عنوان یکی از تولیدکنندگان مواد اولیه در یازدهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد میزبان فعالان این صنعت بود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، دکتر صالح احمدی به همراه همکاران شرکت پتروشیمی خوزستان میزبان تعداد زیادی از تولیدکنندگان صنایع تکمیلی بودند. مدیر عامل شرکت جهان الکتریک، مدیران شرکت پارسیان رزین امود اسپادانا، مدیر بازرگانی شرکت پارس شعاع توس ،مدیر فنی شرکت سراج نور توس، کارشناسان شرکت لاک طلایی خراسان، مدیرعامل شرکت فضل الکتریک و سرکنسول کنسول گری ترکمنستان از جمله میهمانانی بودند که که در دومین روز نمایشگاه رنگ و رزین به بازدید از غرفه پتروشیمی خوزستان پرداخته و با مسولان این پتروشیمی به هم‌اندیشی پرداختند.

پتروشیمی خوزستان

این تولیدکنندگان بر این باور بودند که در سال های اخیر تولیدات پتروشیمی خوزستان توانسته است جایگاه بسیار مناسبی از نظر کیفی پیدا کند.و این مسئله نقش قابل توجهی در زمینه تامین مواد اولیه از داخل و جلوگیری از ارزبری در راستای واردات مواد اولیه ایفا می‌کند.

همچنین گفته های این تولیدکنندگان نشان می‌داد که پتروشیمی خوزستان توانسته است از لحاظ کمی نیز نیازهای مصرف کنندگان خود را مرتفع سازد.
ضمن اینکه حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان علاوه بر ایجاد زمینه ارتباط تنگاتنگ با این تولیدکنندگان موجب شد تا شرکت‌ها بتوانند نیازها و مشکلات خود را در زمینه تامین مواد اولیه به صورت مستقیم مطرح کرده و در راستای رفع آن قدم بردارند.

پتروشیمی خوزستان

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا