کد خبر: 230203159469
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیاز بحران تا شکوفایی

پتروشیمی شیراز با مدیریت حیدرنیا به جمع خوش‌ حساب‌ترین‌ها پیوست

در دیداری که بین مهندس حیدرنیا، مدیرعامل پتروشیمی شیراز و مهندس وحید بهفر، مدیرعامل شرکت ملی گاز فارس برگزار شد، طرفین در خصوص تقویت همکاری‌های دو مجموعه و نقش‌آفرینی موثر در مسیر توسعه صنعتی استان فارس بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، با ارائه گزارشی از سوی حیدرنیا در خصوص عملکرد شرکت پتروشیمی شیراز آغاز گردید. ایشان ضمن تشریح دستاوردها و برنامه‌های آتی این مجموعه، بر تعهد خود به ایفای نقش موثر در ارتقای جایگاه صنعت پتروشیمی در استان و کشور تاکید نمودند.
در ادامه، بهفر با ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب پتروشیمی شیراز تحت مدیریت حیدرنیا، این شرکت را به عنوان قطب بزرگ صنعتی استان فارس دانسته و از تعهد این شرکت به پرداخت به موقع تعهدات خود به عنوان یکی از خوش‌حساب‌ترین شرکت‌های کشور در زمان مدیریت مهندس حیدرنیا تقدیر و تشکر نمودند.

بهفر در ادامه این دیدار با اشاره به اهمیت هم‌افزایی و همکاری بین شرکت‌های مختلف در مسیر توسعه پایدار، آمادگی شرکت ملی گاز فارس را برای ارائه حمایت‌های لازم از پتروشیمی شیراز در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و افزایش تولید این مجموعه اعلام کرد.

در پایان این دیدار، طرفین بر ضرورت ادامه همکاری‌های دو مجموعه و برگزاری جلسات مشترک در سطوح مختلف به منظور بررسی راهکارهای ارتقای سطح تعاملات و هم‌افزایی تاکید نمودند.

حاصل این دیدار که در فضایی سازنده و مثبت برگزار شد، نویدبخش همکاری‌های مثمر ثمر و توسعه‌ای در آینده بین شرکت پتروشیمی شیراز و شرکت ملی گاز فارس و در نهایت، رونق و شکوفایی روزافزون صنعت استان فارس خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا