کد خبر: 12050040476
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه از سوی بانک ملی

به گفته رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه ۵۸هزار و ۸۲۶فقره تسهیلات به ارزش ۲۳هزار و ۲۷۶میلیارد و ۶۴میلیون ریال در ۱۶ماه اخیر برای رفع نیازمندی‌های اقشار متوسط و ضعیف در بخش‌های کشاورزی ،صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات در استان پرداخت شده است.

بهزاد جلیلیان، در گفت‌و‌گو با ایرنا با بیان اینکه این میزان تسهیلات از اول سال ۹۹تا پایان تیر سال ۱۴۰۰پرداخت شده است به تشریح جزئیات این میزان تسهیلات پرداخت و افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت‌شده هفت هزار و ۳۰۷فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش چهار هزار و ۵۵۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال و هزار و ۳۹۰فقره تسهیلات خود‌اشتغالی به ارزش ۶هزار و ۶۰۱میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته او همچنین در این مدت پنج‌هزار و ۴۵۸فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به ارزش هزار و ۲۳۴میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال و ۲هزار و ۹۵۵فقره به سایر ادارات به ارزش ۲۸۸میلیارد و ۳۶۱میلیون ریال به صورت مصوبات کلی و ده‌ها فقره تسهیلات متفرقه از سوی شعب که در حال پرداخت است.

او میزان تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن و ناشی از کرونا را نیز ۱۲هزار و ۹۶۷فقره به ارزش ۷۱۴میلیارد و ۳۵۸میلیون ریال اعلام کرد.

او با بیان اینکه بانک کارگشایی به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی سال ۱۱هزار و ۱۲۷فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله پرداخت کرده و برای نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلاآلات، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌کند، گفت: این بانک در مدت مذکور تعداد ۹هزار و ۵۰۰فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۱۴۳میلیارد ریال به متقاضیان تخصیص داده و سه هزار و ۳۲۲فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۴۲۴میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا