کد خبر: 14120072661
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک پارسیان

بانک پارسیان از ابتدای تاسیس صندوق قرض‌الحسنه تاکنون ۴۶هزار و ۴۵۹میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به حدود ۱۸۲هزار نفر پرداخت کرده است که ۴۶درصد از دریافت‌کنندگان این تسهیلات، وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، همچنین از ابتدای سال۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۳۸.۱۸۳فقره تسهیلات به مبلغ ۱۸.۶۰۳میلیارد ریال در بخش‌های ازدواج، اشتغال، درمان، مسکن به هموطنان پرداخت شده است.

در این میان صندوق قرض‌الحسنه این بانک به منظور نقش‌آفرینی موثرتر و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، از ابتدای تاسیس تاکنون ۴۶هزارو۴۵۹میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های ازدواج، درمان، مسکن، اشتغال و ضروری به حدود ۱۸۲هزار نفر از هموطنان پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، در راستای تحکیم بنیان خانواده تاکنون ۸۴.۲۳۹فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ۱۸،۷۳۷میلیارد ریال از سوی بانک پرداخت شده است.

رونق اشتغال‌زایی از اولویت‌های این بانک بوده و به همین دلیل در حوزه ایجاد اشتغال نیز تعداد ۶۹.۲۴۰فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ ۲۶.۰۵۵میلیارد ریال، پرداخت شده است.

همچنین تسهیلات پرداختی این بانک در حوزه درمان، تسهیلات ضروری و مسکن نیز به تعداد۲۸،۶۹۱فقره تسهیلات و جمعاً ۱،۶۶۶میلیارد ریال بوده است.

حمایت از اقشارآسیب‌پذیر همواره مورد توجه ویژه بانک پارسیان بوده و برنامه راهبردی بانک پارسیان توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا